אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספא – פינוק חורפי מושלם

החורף בפתח, ואת הים והבריכה יחליפו כעת הבילויים הרומנטיים יותר. וכשאומרים רומנטיקה, מתכוונים לספא.

 

מה יותר טוב מפינוק זוגי עם מסג' שמנים מלטף, ג'קוזי לוהט כשבחוץ 10 מעלות, מוסיקה ממכרת ואווירה שאין שני לה? ספא הוא, ללא ספק, הנאה מושלמת ליום חורף גשום...

 

עיסוי – ההנאה שבמגע

 

החלק המרכזי בספא, אבל לא רק שם, הוא העיסוי. אין מגע מצמרר יותר, נעים כל כך, כמו זה של עיסוי. היכולת לגעת במקומות הנכונים, בעוצמה מדויקת, בזווית הנכונה, הופכת עיסוי מקצועי לתענוג אמיתי.

 

כל מה שלכם נותר זה לשכב, לעצום עיניים, ולהתמכר להנאה.

 

קיימים מגוון אדיר של סוגי עיסוי, הלקוחים ממקומות שונים בעולם. נמליץ לכם לגוון בבחירה, כך שתוכלו ליהנות מהדקויות הקטנות שבהנאה, שכל סגנון מביא עימה.

 

אז כשבאמת תרצו לפנק ולהתפנק, אל תהססו. הזמינו עיסוי מקצועי.

 

 

ספא הרצליה – רק תבחר...

 

בין עשרות הפאבים, המסעדות ומקומות הבילוי שקמו בשנים האחרונות בהרצליה, הפכה העיר, כמעט בלי שנרגיש, למעצמת ספא של ממש. החל מהמרכז דרך פיתוח ועד לצפון העיר, פזורים עשרות אתרי ספא המציעים פינוק אמיתי במגוון מחירים.

 

ספא הרצליה כולל אתרים רבים, כמו ספא טומוקו בפיתוח מזמין אתכם לחוויה יפנית אותנטית, עם טיפולים מהמדינה המרתקת, תוך לגימת סאקה – משקה יפני טעים להפליא.

 

ספא פלוס סמוך למרינה מציעה חבילה משתלמת במיוחד הכוללת ארוחה זוגית במרינה, אמבט שמנים וכמובן מסג' זוגי, וכל זאת במחיר מפתיע במיוחד.

 

שאנטי ספא מציע טיפול בניחוח כפרי; ספא דרים כבר מזמן נחשב לשם דבר בכל האמור לקטגוריית "ספא הרצלייה"; ספא סאל מיה המחודש, שנפתח אחרי חצי שנת שיפוצים, נחשב לספא ברמה הגבוהה ביותר שיש. בקיצור, לא חסר. רק נותר לבחור, ולהתפנק.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י קופירייטינג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.