אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משנתה של החלקה יפנית

החלקה יפנית נמצאת כיום כשיטת החלקת השיער היציבה והעדיפה בקרב קהל הנשים. החלקה יפנית היא טכנולוגיה חדשנית להחלקת שיער מתולתל או פגום. החלקה יפנית יובאה מיפן ומכאן נגזר שמה של ההחלקה. בעולם עיצוב השיער וגם בעולם של תוספות שיער והחלקתו מהווה שיטת החלקה יפנית הדרך המהפכנית לקבלת שיער חלק ובריא לזמן ארוך. היתרון של שיטת החלקה יפנית  טמון בכך, שהיא מהווה מענה טוב להחלקת השיער הפגום.

החלקה יפנית  נכנסת לתמונה חזק בחיי האוכלוסייה הישראליתרמת התודעה של הישראלים מתפתחת עד מאוד והם קשובים למה שמתפתח בעולם ובצדק, רוצות גם הן שיער חלק, בריא, שופע וגולש. שיטת החלקת ה שיער היפנית פועלת בשני מישורים: הראשון מתאמץ לשבור את המבנה הפנימי של השערה, והשני מתמקד בשיקומה. למרות שמיום ליום מפתחים עוד ועוד חומרים לשיקום ושימור השיער לאחר ובזמן ההחלקה היפנית

 ישנם המון הרכיבים הכימיים, האחראים בכוחם לשנות את המבנה המולקולארי של השערה, אבל פורמולת ההחלקה היפנית מועשרת בחומרים מזינים כמו קולגן, מינרלים ומולטי ויטמינים, שמחזקים את השיער ודואגים לטיפוחו.המגהץ של החלקה יפנית שומר על דרגת חום אחידה בכל נקודה שבה הוא נוגע בשיער. בנוסף, הוא ממוחשב, השיטה היפנית מגשימה את חלום השיער החלק גם למתולתלים וגם ב תוספות שיער .

ההחלקות של פעם נקראות גם בשם "פתיחת תלתלים" מכיוון שהן אמנם הורידו את נפח השערה אך השיער לא הפך להיות חלק לחלוטין, החלקות מהדור הישן התמקדו בתוצאה המיידית. השיער הופגז בחומרים כימיים שלא תמיד השיגו את מטרתם, והחליקו, אבל גם הרסו אותו. הפורמולה הישנה הסתפקה בהחלקה עצמה,{פתיחת התלתלים} אך לא סיפקו לשיער את השיקום הנחוץ לו אחרי הפעולה האגרסיבית מעיין זו, כיום יש בארץ לפחות 3 סוגי החלקה יפנית ל שיער אשר קיבלו את היתר משרד הבריאות הישראלי ובעולם עובדים בקדחתנות על הנוסחא החדשה שתשפר, תבריא ותחליק את השיער טוב יותר.

 

החלקה ברזילאית, טכניקה מדהימה וחדשנית שנועדה לשקם ולהחליק שיער פגום. בתהליך ההחלקה מחדרים חומר קארטין (בעזרת מכשיר הטיטניום) לתוך הסדקים הקטנים בתוך השיער במטרה ליצור שכבת מגן של חומר הקארטין הידוע כחומר שאחראי לחיזוק השיער, לברק ולרכות. בנוסף, ההחלקה משנה את מבנה השיער, מיישרת אותו ומורידה מנפחו. בסיום התהליך מתקבל מראה שיער טבעי, חלק ובריא.

עם זאת, גם לקסם היפני יש גבולות. בעלי שיער שעבר קליאופטרה, שיער פגום מאוד ושרוף או בעלי שיער מובהר שנעשה בו שימוש בחמצן מעל 9% צריכים להימנע מהחלקה יפנית לחלוטין, מכיוון ששערם עלול להיפגע עוד יותר מהשימוש בחומרים הכימיים ולהגיב בנשירה ו/או שבירה מאסיבית.


אודות מחבר המאמר

החלקה יפנית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.