אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טרנד חדש – יישור שיניים

 

לא נחדש שום דבר אם נאמר שתהליך יישור שיניים עושה את העבודה מעולה – מהר יחסית, ללא כאבים, לא יקר במיוחד והתוצאות משביעות רצון אם המטופל משתף פעולה עם הרופא ומתמיד בביצוע ההוראות שלו באופן קפדני. בסופו של דבר לא תתחרט על המאמץ והמשאבים שהשקעת כי החיוך שלך נראה כמו מיליון דולר – יפה ובריא.

מומלץ לבצע בדיקה ראשונה לגילוי וזיהוי מוקדם של בעיות צפויות בבקיעה תקינה וצמיחה ישרה של שיניים. גילוי מוקדם זה מאפשר במידת הצורך התחלת טיפול מוקדם ומונעות את הצורך בטיפולי יישור שיניים מסובכים יותר בעתיד.

למרות שרוב המטופלים שמבצעים יישור שיניים בארץ ובעולם הינם צעירים או ילדים, גם בקרב המבוגרים התופעה הזו רווחת מאד ומספרם גדל יותר ויותר משנה לשנה. מסיבה כלשהי שאינה ברורה כרגע, נשים נוטות לקבל את ההחלטה לבצע טיפול יישור שיניים בקללות רבה יותר מאש הגברים, אכן מספרן של נשים המטופלות גבוה מאשר מספרם של גברים מטופלים. קורה אפילו שמשפחות שלמות מגיעות למרפאות כדי לבצע יישור שיניים עבור כל בני המשפחה, תומכים כולם האחד בשני.

מבחינת אנשים מבוגרים רבים יישור שיניים הוא מעין הגשמת חלום ישן, משהו שהוריהם לא עשו למענם בילדותם והם עושים את זה למען עצמם היום כתיקון. אנשים בוגרים שזוכרים את עצמם כילדים סובלים מבעיות חברתיות בגלל ממראה שיניים בולטות והיום סוף סוף אפשר להוריד מהכתפיים את התסכולים הישנים ולהפטר אחת ולתמיד מהליקוי המיותר הזה ולזכות בחיוך של שיניים ישרות ויפות. החיוך של בן אדם הוא כרטיס הביקור שלו, הוא משפיע רבות על הרושם הראשוני שהאדם משאיר על הסובבים, הוא יכול לכבוש לבבות ולהיחקק בזיכרונות.

אבל לא כל המטופלים מגיעים אל המרפאות האורתודנטיות בגלל הסיבה האסטטית.

חלקם הלא מבוטל סובלים מבעיות חניכיים רפואיות, דלקות וזיהומים וכל זאת בגלל שיניים לא ישרות שצמיחתם הלא תקינה פוגעת בחניכיים. טיפול ביישור שיניים הרבה פעמים עוזר לבעיות חניכיים בכך שהשיניים זזות ומתמקמות במקומות הנכונים ומפסיקים לפגוע בחניכיים ולפצוע אותן. הטיפול משפר את מתאר העצם ומתקן נגעים בחניכיים, צפיפות השיניים הגבוהה,, שהיא לרוב הסיבה לכך שאנשים פונים לטיפול יישור שיניים,  יורדת עקב הטיפולים. טיפול פשוט יחסית של יישור שיניים, שיכול להיות אפילו יישור שיניים שקוף, עשויה למנוע מהמטופל לפנות להשתלות.מידע נוסף על יישור שיניים למבוגרים.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.