אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כלל ביטוח כלל מבטחים

כלל ביטוח

כלל ביטוח מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים, היא אחת מחברות הביטוח המובילות בישראל.

כלל ביטוח מציעה מגוון מוצרים ושירותים, הן לקהל היעד העסקי והן לקהל הפרטי באמצעות סוכני ביטוח, שירות טלפוני ואתר אינטרנט מוחזק ומושקע.

כלל ביטוח פנסיה ופיננסים היא חלק מקבוצת הארגונים העסקיים הגדולים בישראל: אי.די.בי. המחזיקה כ- 57% ממניותיה של חברת כלל. בנק הפועלים מחזיק עוד כ-33% מחברת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים והיתרה של- 33% ממניות החברה מוחזקים על ידי הציבור.

אתר האינטרנט של חברת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים, מאגד בתוכו אינפורמציה לגבי פתרונות ביטוחיים בתחום ביטוחי החיים, ביטוחי הרכב, ביטוח רכוש, ביטוחי בריאות, גמל והשתלמות, קרנות פנסיה ועוד.

באתר האינטרנט של כלל ביטוח תוכלו לקרוא אודות יו"ר הדירקטוריון, מר אביגדור קפלן וקבוצת כלל האחראית על כל הביטוחים שלכם, תוכלו ללמוד על מבנה חברת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים ולהיכנס לתיק האישי שלכם, שם תסופק לכם האינפורמציה אודות הביטוחים האישיים שלכם, הפרמיות ששולמו ועוד.

רובריקת כלל ביטוח באתר האינטרנט יספק לכם אינפורמציה אודות כל הביטוחים שהחברה מספקת ללקוחותיה תוך פירוט כל ביטוח וביטוח. בין הביטוחים שחברת כלל ביטוח מציע ללקוחותיה נמנים:

כלל ביטוח חושבת על לקוחותיה ועל ייעול הזמן ומציעה באתר כלל ביטוח גם אופציה של טפסים שונים להורדה הקשורים לביטוחים, מאמרים מקצועיים ומצגות שנכתבו על ידי מומחים בתחום הביטוח. כלל ביטוח יודעת שידע שווה לכוח.

חברת כלל ביטוח גם מציעה לקהל לקוחותיה דו"ח של הוצאות המנוכות באופן ישיר מדו"ח העמיתים. מסלולי השקעה שונים, חלוקת ההשקעות לפי תקופות שונות ועוד.

רובריקה נוספת העומדת לרשות לקוחות כלל ביטוח היא רובריקת ה- 'לשירותך', אשר מציעה ללקוח מגוון הצעות מחיר,ייעוץ מקצועי, אישורי מס, קישורים למגוון אינטרנט אינטרנט מקצועיים בתחומים ספציפיים ומוקד שירות לקוחות של כלל ביטוח שיספק ללקוחות מענה לכל שאלה, במשך 24 שעות ביממה.

כלל ביטוח- סוכני ביטוח

במורד הדף של אתר כלל ביטוח תוכלו למצוא קישור לאתר הסוכנים On-line  של החברה. באתר תוכלו לבחור את הסוכנים באזור הגיאוגרפי שבו אתם נמצאים. לאחר בחירת האזור הרצוי תקבלו פלט ובו רשימת סוכנים וסוכנויות ביטוח של כלל ביטוח, שם הסוכנות, המיקום המדויק שלה, מספר הטלפון, אתר האינטרנט האישי שלה וכתובת האימייל.

 

כלל ביטוח דואגת לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר בכל שעה.

אמינות ומקצועית-כלל ביטוח.


אודות מחבר המאמר

חברת כלל ביטוח - כל המידע.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.