אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ההיסטוריה של כסאות משרדיים

כסאות משרדיים הפכו למוצר נדרש עם עלייתם של התאגידים הגדולים והצורך ההולך וגדל בעובדים ניהוליים. צורך בעובדים מסוג זה העלה גם צורך בסוג חדש של ריהוט שיענה על הצרכים של מטלות ניהוליות, כך נולד הכסא המשרדי שמטרתו היתה לספק נוחות ולשפר את היעילות בביצוע משימות בישיבה לאורך זמן. כסאות משרדיים יוצרו עם שתי תכונות בולטות שהבדילו אותם מהכסאות שהיו קיימים בשוק עד אז – הם היו על גלגלים והיו בעלי יכולת סיבוב. מטרת תכונות אלו היתה אחת – הגדלת הניידות של העובד בסביבת העבודה שלו, דבר המאפשר לעובד אחד לבצע מספר משימות במקביל.

ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה שלנו ייצרה צורך במספר סוגים שונים של כסאות משרדיים. היווצרותם של עיסוקים חדשים עם התפתחות הטכנולוגיה שוב העלתה את הצורך בסוג חדש של ריהוט כגון כסאות מחשב וכסאות משרדיים ארגונומיים. גורמים אחרים השפיעו על תעשיית הכסאות המתפתחת כמו עיצוב אדריכלי ואקלים לדוגמה ניתן לראות כסאות בעלי משענות רשת שנהיו חלק מכל סביבת עבודה חמה ולחה. מצד שני מעבר לנוחות כסאות משרדיים מנסים גם לשים דגש על עיצוב וטרנדיים מודרניים. כמו כן קיים הבדל גדול בין כסאות מנהלים לכסא של העובד הטיפוסי, מנהלים תמיד היו צריכים להבדיל את עצמם משאר העובדים והדבר לא שונה כשזה נוגע לכסאות שלהם.

כסאות משרדיים ימשיכו להתפתח עם הטכנולוגיה, כמו גם החומרים שמהם הם מיוצרים והתכונות האפשריות. ארגונומיות כנראה תמשיך להוביל את תעשיית הכסאות אך כפי שההיסטוריה מראה הכסאות הפשוטים של פעם התפתחו להיות בעלי תכונות התאמה רבות, מי יודע אילו עוד סוגים של כסאות עתידים להגיע?


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות T.V ,כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.