אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידוח בטון במינימום מאמץ ואי סדר

כל מי שביצע אי פעם שיפוצים בביתו, בוודאי יכול להעיד כי מדובר בתקופה כאוטית ולא נעימה. בעבר, קידוח בטון היתה משימה סבוכה שהוסיפה לכאב הראש של מזמין השיפוצים. כיום קידוח בטון או ניסור בטון הן פעולות קלות ופשוטות יחסית שמקלה על עול השיפוצים.

מהו קידוח בטון?

פעולת הקידוח היא הדרך הבטוחה והסימטרית ביותר לבצע חורים קטנים במשטחי עבודה כמו קירות, רצפות ותקרות. באמצעות עבודת הקידוח ניתן לשלוט בקוטר החור שמעוניינים לבצע ולכן זו נחשבת לשיטת פעולה מדויקת מאוד.

קידוח בטון או ניסור בבטון הן הפעולות השקטות ביותר שמתבצעות בעת ביצוע השיפוץ. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת ביצוע קידוח בטון ללא התפשטות סדקים וללא פיזור מיותר של אבק בחלל העבודה. בנוסף לכך, שיטה זו נחשבת לחסכונית מאוד בשל הדיוק הרב שלה.

תועלתו של קידוח בטון

שיטת הקידוח היא המומלצת ביותר במידה ואנחנו זקוקים לבצע חורים לצורך יצירת מעברים לאינסטלציה או גז, פתחי איוורור, וונטות או ארובות. כמו כן, שיטה זו יעילה לצורך יצירת תשתית לצורך התקנת גופי תאורה למשל או יצירת ניקוז עבור מי הגשמים בגינות.

קידוח בטון אמנם נשמעת כמו פעולה קטנה וחסרת חשיבות, אך בפועל יש לה תועלות ושימושים רבים ולכן בעת ביצוע השיפוצים או אפילו בעת ביצוע פעולות שוטפות בבית, סביר מאוד שתצטרכו לבצע את פעולת הקידוח לצורך הנחת התשתית לפעולות אחרות.

כיצד מבצעים קידוח בטון?

תהליכי הקידוח או ניסור בטון מתחילים בראש ובראשונה בכמה בדיקות מקדימות אשר יבטיחו את תקינות המבנה שבו אמורה להתרחש העבודה. פעולה זו חשובה במיוחד, משום שגילוי בדיעבד של חוטי חשמל או כבלים נסתרים עשוי לסכן לא רק את העבודה אלא גם חיי אדם.

בנוסף לכך, בטרם ביצוע הליך כמו קידוח בטון, יש להמתין לאישור ממהנדס המבנה, וזאת כדי להיות בטוחים שהפעולה העתידית לא צפויה לסכן את יסודות המבנה כולו. פעולת קידוח בטון היא אמנם פעולה שקטה ומדויקת אך אל תטעו! מדובר בפעולה עוצמתית ולכן חשוב להכשיר את הקרקע בטרם תחילת העבודה. חשוב להעסיק אנשי מקצוע בתחום הבניין שמבצעים פעולות כמו קידוח בטון או ניסור בטון בדרך הבטוחה והזהירה ביותר.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.