אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וילונות- איך נוכל לעצב בית יפה וחם?

וילונות משמשים כאביזר עיצובי המוסיף יופי ואסתטיקה לכל חלל אך לא רק. לווילונות תפקיד חשוב נוסף, הם משמשים להצללה ומונעים את חדירת קרני השמש בזמנים לא רצויים. וילונות גם מגנים על הריהוט מפני קרני האור העלולות לפגוע בו. כיום יש סוגים שונים של וילונות היכולים לגרום להצללה ולאטימה מוחלטת. וילונות - לעיצוב ולהצללה

וילונות - לקוחות מרוצים מספרים דוד ודינה, תושבי אזור המרכז, סיימו לא מזמן לבנות את ביתם במושב שבו גדל דוד. את כל חסכונותינו השקענו בבניית הבית וברכישת הרהיטים, מספרת דינה. כאשר נכנסנו סוף סוף לגור בבית, לא הרגשנו כמו בבית. הרגשה של זרות וניכור ליוותה אותנו. על אף המרצפות המהודרות והרהיטים היוקרתיים לא הרגשנו חמימות ואווירה נעימה. חברים המליצו לנו לתלות וילונות. כאשר חיפשנו וילונות מתאימים גלינו עולם גדול וחדש של בדים, חומרים ועיצובים שונים. בעזרת מעצב פנים בחרנו את הוילונות המתאימים. גם באלפי מילים לא נצליח לתאר את המהפך. מבית קר ומנוכר הפך ביתנו לבית חם, נעים ואוהב.


אודות מחבר המאמר

המאמר מוגש בחסות וילונות לבית   וילונות רומאים מבית וילונות אקספרס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.