אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה הגירה לקנדה ?

יש ביטוי עממי ידוע האומר כי "משנה מקום משנה מזל", יש אנשים וגם ישראלים הנוהגים לשנות ולרענן את מקום מגוריהם ורוצים לפתוח דף חדש בחייהם במקום אחר בעולם.

 

אם חושבים על הגירה לקנדה, זו עשויה להיות אפשרות טובה כי קנדה מדינה מתקדמת, סובלנית כלפי מהגרים והמאפשרת חיים נינוחים יחסית ובעלי איכות גבוהה. קנדה היא אחת מהמדינות האיכותיות ביותר בעולם.

 

קנדה מדורגת באורח קבוע במקומות הראשונים בעולם בסקרי רמת החיים, כך שאין פלא שרבים רוצים להגר אליה. למרות שמדובר במדינה גדולה מאד האוכלוסייה שלה קטנה יחסית. זה מסביר מדוע קל יחסית לקבל ויזה לקנדה ומדוע רבים מהגרים אליה.

 

הגירה לקנדה יכולה להתבצע במספר דרכים שונות, אחת האפשרות המקובלת לקבלת ויזה לקנדה היא על בסיס עבודה נדרשת. קנדה מגדירה מהן העבודות הנדרשות לה ובעלי מקצוע אילו יקבלו עדיפות.

 

הגירה לקנדה באמצעות קשרי עבודה היא תהליך פדראלי, נבדקים נתונים כמו גיל, משפחה, ידיעת השפה האנגלית או הצרפתית, ניסיון תעסוקתי, עבר פלילי ומצב בריאותי. מקבלים אישור לקבלת ויזה זמנית ואחרי כשלוש שנים מקבלים ויזה קבועה.

 

הגירה לקנדה היא אופציה מועדפת על ישראלים רבים המחפשים מקום אחר לחיות בו. רמת החיים הגבוהה שם, הביטחון האישי, הניקיון, הסדר והשלווה מביאים ישראלים רבים לבקש ויזה לקנדה. קנדה מאפשרת לאזרחיה להחזיק באזרחות כפולה והקהילה היהודית הגדולה בקנדה ומסייעת לישראלים להיקלט בה, דבר העושה את המעבר קל יותר ומוצלח.

 

הגירה לקנדה יכולה להיות גם הגירה בין המחוזות השונים של קנדה. כשלכל מחוז יש עצמאות מסוימת ומידה של אוטונומיה מהממשלה הפדראלית. הגירה בתוך המחוזות קלה יותר מאשר הגירה לקנדה באופן רגיל הגירה של מרבית הישראלים היא לטורונטו בעיקר שם הדרישות נמוכות יותר עבור המבקשים, הגירה לקנדה בין המחוזות תלויה בקשרים שהמהגר רוכש לעצמו בתוך קנדה. קשרים משפחתיים, מכרים ישראלים או חברים מקנדה, כל אלו יכולים לעזור בתהליך של הגירה לקנדה בין המחוזות השונים.

 

בדרך כלל כאשר מתבצעת הגירה לקנדה על ידי עובד של חברה כלשהי, ההגירה כוללת גם את משפחתו, המעבר וההתאקלמות במדינה זרה היא אינה תמיד קלה, אך תהליך הגירה לקנדה הוא קל יחסית, ויכול לשפר את רמת החיים של המשפחה המהגרת.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.