אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארוחה במסעדת בשרים

 

בעולם יש הרבה מאכלים, אך אין ספק שאלו העשירים והטעימים יותר עשויים מבשר. רבות נאמר על מאכלי בשר, יש הטוענים שזה בריא, יש הטוענים שזה הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות לגוף האדם. העולם המלומד חלוק אף הוא, שכן אם היום קראתם כתבה על זה שבשר אדום גורם להתקפי לב, מחר תקראו על מחקר חדש לגמרי שטוען שאכילת הבשר מסייעת לנו להאריך את החיים שלנו. בין אם כך ובין אם אחרת, רובנו אוהבים בשר, אוכלים בשר כל יום ובקיצור, לא רואים את המוצר הזה נעלם מהחיים שלנו.

מטבע הדברים, אם אתם רוצים להתפנק על ארוחה טובה, תחפשו מסעדת בשרים אמיתית. כשתערכו את הבדיקה בחיפוש אחר מסעדת בשרים טובה, תמצאו כל מיני דברים, החל ממסעדות המבורגר ועד למסעדות יוקרה. הנקודה היא שמסעדות בשרים כיום זה תחום רחב מאוד וניתן לחלק אותו לכמה סוגי מסעדות.

 

מסעדות המבורגרים

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הבשרים זה מסעדת בשרים המגישה המבורגרים. לא, אין המדובר כאן בהמבורגרים של מקדונלדס, אלא להמבורגר העשוי מבשר טרי ואיכותי ממנו מכינים את הקציצה. אף אחד לא יתווכח על הטעם הנפלא של המאכל האהוב הזה, אך אף אחד גם לא יתווכח על הלחמנייה שהיא חלק בלתי נפרד מהעניין. אותה לחמנייה לא רק שאינה בריאה במיוחד, אלא שהיא גם תופסת בבטן את המקום של הבשר, ומסיבה זו בדיוק, כשאני מחפש מסעדת בשרים טובה לחגוג בה, אני לא מסתכל על מסעדות המבורגר, כמה חמות שלא יהיו.

 

מסעדת בשרים ועולם הקולינריה

אין ספק שתרבות האוכל תופסת מקום מרכזי ביותר בחיי הפנאי שלנו. בכל יום יש בטלוויזיה תוכנית של שף ידוע אחר, כאשר המטרה המרכזית של אותה תכנית היא לפרסם את מסעדת הבשרים שלו. במרכז הארץ התפתחה תרבות של מסעדות יוקרה עם צלחות גדולות ומעט מאוד אוכל. כשאתה נכנס למקום כזה, אתה יוצא עם חור בכיס וחור לא פחות קטן בבטן. בכל מקרה, לא ברור מה בדיוק החברה האלה מוכרים, ואוכל זה לא. בקיצור, גם כל "מסעדות היוקרה" לא ממש מדברות אליי.

 

מסעדת בשרים אוטנטית

ובכן, מסעדת בשרים מבחינתי זה מסעדה עם אווירה ומסורת, מנות בשר אמיתיות שהוכנו על בסיס מתכונים עתיקי יומין שעברו שיפורים והתאמות, בקיצור מסעדת בשרים באבו גוש. בכל פעם שאני יוצא לטיול בירושלים אני מקפיד לעבור באבו גוש כדי ליהנות ממנות בשר אמיתיות בטעם של פעם. המנות הללו כוללות את הטעמים המוכרים והאהובים של האזור שלנו, הן חמות, טריות ומשביעות ובנוסף יש חומוס מעולה.. המנות כאן בגדלים טובים, כך שאפשר לאכול לשובע מבלי להזמין עוד ועוד מנות. פרט לכך, באבו גוש אתה משלם על הבשר, לא על הלחם, ובגלל זה בדיוק מסעדת בשרים בשבילי זה אבו גוש


אודות מחבר המאמר

צביקה 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.