אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרד רואי חשבון ושירותיו הפיננסים

בבואכם לבחור משרד רואי חשבון, חשוב מאוד שתבררו כמה דברים משמעותיים. ראשית, האם המשרד מעסיק עובדים בעלי ניסיון וידע עשיר בתחום? שנית, האם המשרד מעניק את השירותים הספציפיים להם אתם זקוקים?

משרד רואי חשבון מתעסק בתחומים רבים, כולם שייכים לעולם הפיננסי. בין השירותים: הגשת הצהרת הון, הגשת דו"חות חודשיים, טיפול בתחום הנהלת חשבונות, טיפול בנושאי שכר, טיפול בהחזרי מס ועוד.

משרד רואי חשבון – טיפול בהצהרת הון

המטרה העיקרית של הצהרת ההון היא לבחון ולאמת את הנתונים עליהם הצהיר בעל העסק, אחת לכמה שנים. מרבית העסקים מתבקשים למלא הצהרה זו, מספר חודשים לאחר שפתחו את העסק ולאחר מכן אחת לכמה שנים.

משרד רואי חשבון מעניק עזרה וסיוע בעריכת הצהרת ההון, תוך כדי בדיקה של ההצהרה הקודמת ומתן הסברים על השינויים הקיימים בין הצהרה אחת לקודמתה. אנשי המשרד יידעו כיצד להציג ולהתייחס להוצאות של העסק במהלך השנים, כך שהצהרת ההון שלו תהיה מאוזנת ואמינה, כמובן על פי חוק.

משרד רואי חשבון – טיפול בהנהלת חשבונות

מרבית בעלי העסקים עמוסים בתחזוק השוטף של העסק, סגירת חוזים, עבודה מול ספקים, עבודה מול לקוחות והתנהלות מול העובדים. לרובם אין באמת זמן פנוי ויכולת לבצע גם הנהלת חשבונות בעסק שלהם.

משרד רואי חשבון מעניק שירות הנהלת חשבונות אשר עוזר לכם לתכנן ולנהל נכונה את כל התחום הכלכלי של העסק שלכם. החל מבניית חסכונות לעתיד, דרך צמצום נזקים וכלה בבניית תחזיות ואפיקי השקעה רצויים אשר יצמיחו את העסק כלפי מעלה.

משרד רואי חשבון – החזרי מס

בכל קניה או הוצאה של העסק אתם משלמים סכום מסוים למס הכנסה. היות ומדובר בהוצאות מוכרות על פי החוק, אתם יכולים לקבל פטור על תשלום זה. משרד מקצועי יעזור לכם להגיש את הבקשה למס הכנסה בגין החזרי המס להם אתם זכאים.

תפקידו של משרד רואי חשבון הוא כמובן להביא כמה שיותר הוצאות אשר מוגדרות על פי החוק כהוצאה מוכרת ובכך לדאוג שתקבלו כמה שיותר כסף חזרה. שיתוף הפעולה שלכם עם המשרד חשוב מאוד ועליכם לשמור כל חשבונית וקבלה שאתם מקבלים ולהעבירם אל איש המקצוע המטפל בכם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.