אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צלם אירועים צלם חתונות-חשיבות כרטיס הזיכרון שלך!!!

 

היי היום כמעט כל הצלמים שמצלמים אירועים משתמשים בציוד  דיגיטלי ל צרכי עבודות הצילום שלהם. מעטים מאוד מהצלמים משתמשים  בציוד צילום אנלוגי (מצלמת סרט),ואם כבר  יש בתיק מצלמה אנלוגית,היא תשמש  רק לצורכי גיבוי.

**** אף עך פי בזמן האחרון אני מוצא את עצמי מצלם איזה סרט אחד או שניים במהלך אירוע במצלמות מיוחדות שנותנות אפקט שקשה לחקות אותו בפוטושופ או תוכנות דומות , פשוט גיליתי שישנם אפקטים שאי אפשר לחקות ואם כבר מצליחים לעשות משהו דומה לדבר האמיתי , אז זה לא אותו הדבר ונראה מאולץ...

היות ואנחנו מדברים על ציוד דיגיטלי,המדיה עליה התמונות נשמרות הוא כרטיסי הזיכרון.ישנם סוגים רבים של כרטיסי זיכרון(CF,XD,SD ועוד רבים אחרים ואני מקווה שאני לא מעליב אף כרטיס שאני לא מזכיר פה),אך זה לא עיקר המאמר הזה.

חשוב מאוד לשמור היטב על הכרטיסים!!! אני , צלם אירועים ובמהלך צילום חתונה,כאשר כרטיס הזיכרון מתמלא , מייד אני מחליף אותו ושומר אותו באריזת מגן בכיס המכנסיים שלי (ונגיע גם לזה...). בנוסף יש לי כונן קשיח נייד , שבמהלך צילום חתונות כשכרטיס הזיכרון מלא , אני מייד מעביר את תוכן הכרטיסים אליו כדי לשמור ולגבות גיבוי נוסף של תמונות האירוע אותו צילמתי הרגע . כרטיסים ריקים ימצאו אצלי בכיס הימני וכרטיסים מלאים , שעברו גיבוי יצמאו בכיס השמאלי שלי. את הכונן הנייד אני שומר תמיד בתיק נפרד מתיק המצלמה שלי כדי להקטין את הסיכוי לפגיעה , או במקרה של גניבה . וכאשר אני מגיע הביתה לאחר צילום אירועים , הדבר הראשון שאני עושה הוא להעביר את התמונות מהכרטיסים למחשב העיקרי שלי וממנו בחיבור רשת למחשב המשני. אי אפשר אף פעם להיות זהיר מידי בשמירה על כרטיסי הזיכרון , הרי אי אפשר לתאר את עוגמת הנפש של הזוג שיכול לגלות שאין לו תמונות מהחתונה (כמובן גם אי אפשר לתאר את התבעיה שאתה הולך לקבל) ... שמרו על הכרטיסים היטב וזה לפחות לא יקרה לכם!

 

לסיכום , אין סוף לדברים שאפשר לעשות כדי להיות בטוחים שאתם עושים את המקסימום, אני יודע שאני מנסה לפחות לעשות את המירב כדי לשמור על התמונות שאני מצלם בחתונות.

 

PEACE


אודות מחבר המאמר

משה סמואל- צילום אירועים ,צרו קשר בטלפון 0544695408 או כנסו לאתר שלי http://www.moshesamuel.com להתרשמות מעבודות אחרונות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.