אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

העלמת קמטים בענף טיפולים אסתטיים

עם חלוף השנים מופיעים על העור קמטים,קמטוטים או חריצי וקווי גיל. הדבר הינו חלק בלתי נפרד מתהליך טבעי של הזדקנות העור.בעור ישנם קמטים שטחיים,דינמיים הנעלמים עם חלוף העוויה.

קיימים קמטים עמוקים יותר שאינם תלויים בתנועות השרירים,בעקבות הנתונים הנ"ל ועם העלאת המודעות העצמית ובעיקר האישית  החלו לפתח סוגי טיפולים אסתטיים לצורך העלמת קמטים.

חשוב לציין כי יש כמה סוגי קמטים ,מדובר בקמטים דינמיים שבאים לידי ביטוי בקווים ,חריצים וקמטוטים לא עמוקים או קבועים שנוצרים כתוצאה ממבע פנים ומתנועות שרירים חולפות.הטיפול האפקטיבי במקרה הזה הוא בעצם בוטוקס.

הבוטוקס הוא חומר המוזרק באמצעות מטפל הקשור בתחום טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים לאזורים הרצויים בלבד וכך נמנע תפקודם של שרירי הפנים המביאים ליצירת הקמטים.

הסוג השני שבו נעסוק הוא קמטים סטטיים,כלומר קמטים עמוקים וקובעים כמו קמטים המצויים בצידי האף ומכיוון שהם לא נעלמים ולא חולפים הטיפול היעיל ביותר עבורם הוא הזרקה של חומרי מילוי בלבד.

חשוב לציין כי חומרי המילוי בהם משתמשים לצורך הפעולה הספציפית כלומר העלמת קמטים נחלק ל3  קבוצות שהן כדלקמן: חומרים טבעיים הנחשבים לבטוחים ואפקטיביים מאוד שהם  חומצה היאלורונית המצויה בעקרון בגוף האדם ואחראית לגמישות העור אך עם השנים נעלמת.החומצה אגב בעלת תו תקן של FDN האירופאי והישראלי גם.

החומר השלישי התורם בנושא העלמת קמטים הינו רדיאס דהיינו חומר המורכב מסידן ומשמש חלק עיקרי מעצמות גופנו. מדובר בחומר שכיח מאוד בשל העובדה שהוא מעודד באופן טבעי ייצור קולגן.

עם זאת קיימים עוד חומרים כגון חומרים ביולוגיים הנמצאים בגוף האדם והאחרון הוא חומרים סינתטיים שאינם כלולים בגוף האדם באופן טבעי כאשר הבולט בהם הוא הסיליקון המוכר לנו מתחום ניתוחים פלסטיים. חשוב לציין כי ברגע שהסיליקון מוזרק לא ניתן להוציאו מהגוף. סיליקון הינו פתרון אפקטיבי לנושא העלמת קמטים.


אודות מחבר המאמר

אלי גולד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.