אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחשב נייד איכותי

השם הנרדף לאיכותי הוא בדרך כלל יקר. מצד שני, מחשב נייד יכול להיות בעל איכויות שונות ובדרגות איכות שונות ותלוי בשימוש או בצרכים של בעליו. למחשבים ניידים יש מפרטי תוכנה שונים, עיצובים, גדלים ומשקלים, סוללות ויצרנים רבים. לכל שימוש יש את המחשב הנייד המתאים לו. מחשבי מיני נייד - או בשמו המשודרג: "נטבוק", אולטרה נייד, נייד רגיל ותחליף שולחני.  מהם באמת ההבדלים?

סוגי מחשב נייד איכותי

המחשב המיני נייד (נטבוק) הוא מוצר המדף הכי חם כיום (מלבד ה"מקבוק" של מקינטוש הפונה לפלחי אוכלוסיה אחרים ועדיין רושם הצלחה רבה). הוא משמש סטודנטים רבים, אושיות בתי קפה ועוד. כמויות הנטבוקים שנמכרים מכפילות את עצמן מדי שנה ובשנה שעברה הגיעו על פי ההערכות ל-35 מיליון מחשבים מיני ניידים (לאחר שבשנת 2007 נמכרו 400 אלף ובשנת 2008 11 מיליון). אלו חסרים כונן סי.די. רום ובעלי מסך קטן מאוד. מחשבי אולטרה ניידים מתאימים לאנשי עסקים אשר מתקינים עליהן תוכנות משרדיות. נייד רגיל הוא בעל מסך מעט גדול יותר ועדיין ניתן להתקין עליו תוכנות כבדות יחסית. מחשב שהוא תחליף שולחני דומה למחשב ביתי יש לו מסך גדול יחסית, יכולת להפעיל תוכנות כבדות יחסית, אולם המשקל והגודל של המחשב גדולים יותר. העוצמה שבהפעלה היא כמו במחשב נייח, ולכן הוא דומה לו בביצועים.

איך למצוא מחשב נייד איכותי

ראשית כדאי להבחין בין כל סוגי השימושים למחשבים והצורך שלכם בחלקים כמו מאיץ גרפי או מעבד טוב, להתמקד בקבוצת המחשבים שעונים לתקציב הכלכלי שלכם, ולבחור בדגם מוכר ונמכר, כדי שתוכלו לקבל בעבורו שירות במגוון מקומות רבים, והאחריות תהיה ברת תוקף. עם קניית המחשב, בררו מה כוללת תעודת האחריות והיכן ישנה מעבדת מחשבים סמוך לאזורכם במקרה הצורך.


אודות מחבר המאמר

המאמר בחסות לימודי ראיית חשבון , תאונת עבודה ודלת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.