אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך לקידום קמפיינים ברשת

מיתוג, שיווק והבאת לקוחות חדשים בתחום האון ליין, היא חלק מהמציאות היומיומית . לא צריך להיות רק עסק של אינטרנט, על מנת לככב בו והיום כל קמפיין -החל מדלתות, עורכי דין והסרת שיער, מוצא לקוחות במדיה הכי דינמית. אם בעבר עשינו את זה באינטרנט באמצעות פרסום מודעת באנר רגילה , היום כבר ברור שצריך להכניס את שתי הרגליים למים ולצלול עמוק.

הקמת אתרי נישה

יותר ויותר עסקים מבינים כיום שהלקוח שלהם יודע מה הוא רוצה, כך שאין טעם לבלבל אותו עם אתרים עמוסים ומדפים של מוצרים. גם אם יש לכם אתר בית מושקע, רצוי שתחשבו על אתרי נישה. אתר המוקדש כולו למוצר או קונספט מסוים, עם מטרה וקהל יעד נישתי.

אם למשל אתם חברה לעבודה בחו"ל, אתר נישה יכול להתמקד בעבודה באירופה, כך שפלח השוק שמחפש עבודה דווקא באירופה (ולא ארה"ב למשל)  יגיע לאתר נישה ספציפי הנותן מענה נקודתי. תארו לעצמכם: מה שחיפשתי ומה שמתאים לי, זה בדיוק מה שקיבלתי!היות ואתר נישה מפולח יותר, כמות הכניסות אליו נמוכה בדרך כלל מכמות הכניסות לאתר הכולל, יחד עם זאת יחס ההמרה גדל באופן משמעותי וקל יותר לתרגם כל כניסה להמרה.

רשתות חברתיות

כשמדברים היום על שיווק באינטרנט, מדברים על רשתות חברתיות. כיום, לכל עסק, קמפיין או רעיון שיווקי יש נוכחות ברשתות חברתיות. זה דינאמי, יצרתי וברוב המקרים גם חינמי. חשוב להבין שפעילות ברשתות חברתיות, למשל דף אוהדים בפייסבוק, הוא תהליך תומך שיווקי בעסק, המקום שלכם לשתף, לעניין וליצור אינטראקציה עם קהל לקוחות פוטנציאלי.

תנו לקהל שלכם משהו לדבר עליו, צרו באז, תנו ערך. אנשים רוצים לחיות את הרעיון שלכם, להרגיש את המוצר ולדעת יותר על התחום. כשזה נוגע לרשתות חברתיות אין גבול לדמיון.

סרטונים

הקמת ערוץ יו-טיוב הוא בגדר מוצר חובה כשמדברים על שיווק באינטרנט, כך שאם אתם עדיין לא מנהלים ערוץ כזה, זה הזמן לגשת למלאכה. היום ניתן לקדם ולהתקדם באמצעות סרטונים, לא רק מבחינת מיתוג וחשיפה עסקית ואישית, אלא גם מבחינת מנועי חיפוש, כך שניהול ערוץ יו-טיוב הוא תנאי הכרחי להצלחה שלכם ברשת.

שיווק בוידיאו מוגדר כ"הדבר הבא שכבר כאן" ומהווה הזדמנות פז לחשוף את הקהל שלכם לא רק למילים, אלא גם למוצרים ולאנשים מאחורי הקמפיין.

הדגמה של מוצרים, סרטוני טיפים בעלי ערך ללקוח , סקירה של שירותים ואפילו סרטון פנייה אישית מהמנכ"ל עצמו, יתרמו יותר מכל באנר או מודעה שתשימו.

ערוץ יו-טיוב יעיל הוא ערוץ שאוסף חברים ותגובות (ממש כמו רשתות חברתיות ), מוקדם במנועי חיפוש ולא פעם מהווה פלטפורמה שיווקית אפקטיבית, על ידי הפנייה לדף נחיתה או לאתר החברה, כך שרצוי ללוות את הסרטון שלכם בלינק ישיר – תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש באתר הבא http://www.linkedtube.com

פרסום ברשת שותפים

רשת שותפים מאפשרת לכם לחשוף את המוצר או השירות שלכם, בפני כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים, בו זמנית, על ידי שימוש בשותפים (משווקי אינטרנט) מנוסים. כך שבמקום שתעסיקו איש שיווק אחד שיכולתו מוגבלת כמובן, אתם פורסים את הקמפיין שלכם בפני עוד אנשי שיווק מנוסים והדובדבן- משלמים רק בעבור תוצאה בפועל.

מודל זה של תשלום על פי תוצאה (מכירה, ליד, חשיפה וכדומה) מאפשר לבעלי עסקים וחברות למדוד בצורה אפקטיבית עלות פרסום מול תועלת בשטח, שהרי מדובר על פרסום מדיד, המאפשר לתרגם יחס ההשקעה ללקוח.

שורה תחתונה, רשת שותפים מביאה לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים, לקוחות.

קמפיין ממומן בגוגל

הרצת קמפיין ממומן (PPC ) בגוגל הינה למעשה הקצאת תקציב מסוים, לקמפיין נקודתי. בניגוד לקידום האורגני, שהינו תהליכי יותר, בקמפיין ממומן (המודעות בתשלום לצד התוצאות האורגניות) אתם קובעים את הקצב, את הגדרת הקהל ואת המוצר אותו אתם רוצים לשווק.

בשימוש בקמפיין ממומן, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע המתמחה בקמפיין PPC . אותו מומחה חושף בפניכן מידע שווה ערך: עלות הקליק בתחום שלכם, איך הכי נכון לנסח מודעה קצרה וקולעת , באילו שעות להריץ את הקמפיין וכדומה. ככל שתדעו יותר, כך הקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי יותר ויניב עבורכם תוצאות איכותיות יותר.


אודות מחבר המאמר

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

www.marketings.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.