אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך ליצירת יחסי המרה באון ליין ( אינטרנט )

"אנשים נכנסים אל האתר שלי, אבל כמו שהם נכנסים ככה הם יוצאים""האתר שלי מקודם בגוגל, אבל זמן השהייה הממוצע בו מאוד קצר, נכנסים ויוצאים"נמצאים בנקודה הזו ? רצוי שתמשיכו לקרוא !!!

כשאנו מקימים אתר, באם מדובר באתר תדמית או אתר מכירה, אנו מייעדים אותו למטרה מסוימת. אנו רוצים  שלקוחות פוטנציאלים יפנו אלינו, חשוב לנו שפעולה כלשהי תתבצע באתר, קוראים לזה יחס המרה ואם הוא לא עובד, כל המטרה של האתר אינה רלוונטית.

יחס המרה הוא למעשה אחוז הגולשים (מבקרים) הנכנסים לאתר ומבצעים בו פעולה כלשהי, ביחס למטרת האתר. הפעולה יכולה להיות הורדה של קובץ, השארת פרטים, הרשמה לאתר או כל פעולה שלשמה האתר הוקם. אם אחוז מבצעי הפעולה קטן משמעותית ביחס לכניסות, הרי שיש בעיה ביחס ההמרה.

איך משפרים יחס המרה?


אודות מחבר המאמר

מיטל הדר היא הבעלים ומנכ"לית חברת Marketing Solutions, חברת שיווק און ליין מקוון תוצאות ליצירת לידים והכנסות. למיטל הדר ניסיון רב בעולם ניהול השיווק בכלל ומומחית שיווק בתחום האון ליין בפרט – התמקצעות בתחום השותפים (אפלייאט), ייעוץ ובניית תדמית למיתוג באינטרנט, בניית כלים שיווקים ממירים, והתמחות בגוגל ורשתות חברתיות.

www.marketings.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.