אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נגררים לרכב - קונים רק אחרי שיודעים איך

נגררים לרכב עשויים להיות פתרון אידיאלי לשינוע ולהובלה. בין אם אתם מחפשים פתרון קבוע או זמני, נגררים לרכב יכולים לשרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות. החוכמה היא בהתאמה. לפניכם כמה דברים שצריך לדעת לפני שניגשים לרכוש או להשכיר נגרר לרכב.

אנשים פרטיים, עסקים, ארגונים וגופים ממשלתיים – המשותף לכולם הוא שכולם עושים שימוש בנגרר לרכב. אבל לא באותו נגרר לרכב, אם כי באחד מעשרות הדגמים – הקיימים והמותאמים אישית – הקיימים כיום בשוק. בין סוגי הנגררים השונים ניתן למנות כמה קבוצות מובילות:

נגררים לקהל הפרטי – מגוון רחב של נגררים המיועדים לאינספור שימושים פרטיים – מטיולי קמפינג ועד לנשיאת כלי רכב (אופנועים / אופנועי ים) וציוד מכני כבד. 

נגררים מסחריים – נגררים סגורים לרכב המשמשים ככלי עבודה לשינוע ציוד ולאחסנתו.

נגררים לנשיאת משקלים כבדים במיוחד – נגררים מחוזקים המסוגלים לשאת משקלים כבדים המגיעים עד ל-5-6 טון.

נגררים מיוחדים – נגררי קיוסק, נגררים למגורים, עוקבי מים ועוד – נגררים מיוחדים מעמידים לרשות הלקוח קטגוריה מעניינת ויצירתית במיוחד המכילה אינספור נגררים בהתאמה אישית.    

נגררים לרכב – כל המידע לקניה חכמה

האם אתם זקוקים לנגרר באופן קבוע? או רק לשינוע חד פעמי? בהתאם לזה תוכלו להחליט אם לקנות נגרר או לשכור אחד בהתאם לסוג העבודה.

ריכשו נגרר המסוגל לשאת משקל כבד יותר מכפי שאתם מתכוונים להעמיס בפועל. הקפידו על סעיף זה וחיסכו לעצמכם כסף רב, זמן ומאמץ.

לכו על נגרר לרכב תוצרת כחול לבן. שלדות נגררים המיובאים מחו"ל מגיעים בגדלים סטנדרטיים שאינם מאפשרים התאמה אישית ללקוח. לעיתים נמצא כי המידות הסטנדרטיות אינן מתאימות לקהל הישראלי ולמאפייני המשתמש הישראלי. 

הקפידו על רמת גימור גבוהה. נגרר מרותך, מגלוון, אטום וצבוע כהלכה, ישרת אתכם לאורך שנים רבות מאוד ללא צורך בתחזוק ובחידוש המראה שלו.

בתום קניית הנגרר והתאמתו לצרכים שלכם, יש לטפל ברישוי הנגרר וב-וו הגרירה שלו. פעולה זו תצריך מכם התרוצצות רבה ועמידה בתורים ארוכים. לחילופין, בקשו מיצרן הנגרר שלכם לבצע פעולה זו במקומכם.

התקנת וו גרירה – אומנות ההתאמה לרכבך

התקנת וו גרירה נעשית עוד בטרם מתקינים את הנגרר לרכב. פעולה זו נעשית על ידי גורם מורשה ואף נדרשת באישור משרד התחבורה לכך. ודאו כי הגורם העומד מולכם מוסמך להתקנת ווי גרירה מטעם משרד התחבורה וכי ההתקנה עצמה עומדת אף היא בתקן: ללא ריתוכים וללא התאמות מיותרות.

לצד ערכות וויי גרירה מקוריות המסופקות לרוב דגמי הרכבים, יש חברות המשמשות כיצרן מוסמך לייצור וויי גרירה עבור דגמי רכבים מסוימים. ווי הגרירה עומדים בסטנדרט גבוה, בבדיקות מחמירות של הטכניון ובתקן של משרד התחבורה. 

חברות לנגררים עוסקות בהתאמת סוגים שונים של ווי גרירה: וו גרירה תפוח, וו גרירה משולב או נשלף. בנוסף, ניתן להתקין פגוש אחורי לרכב משא, המשלב וו גרירה כחלק בלתי נפרד מהפגוש עצמו. 

ממסר הגנה לשמירה על מחשב הרכב בעת התקנת וו גרירה

לצד התקנת וו הגרירה, חברת לנגררים עוסקת גם בהתקנת ממסר הגנה המגן על המחשב של הרכב. כך שאם במקרה מתרחשת תקלה במערכת החשמל של הנגרר, המערכת מבטיחה שזו לא תשפיע כהוא זה על מערכת החשמל של הרכב. 


אודות מחבר המאמר

איל אסנפלד

נגררים למכירה - היכנסו להרחבת הקריאה

וו גרירה לרכב - היכנסו למידע נוסף

עגלה נגררת - היכנסו לפרטים נוספים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.