אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת

מה אנחנו יכולים לעשות עבור חיטוב ועיצוב הגוף בצורה שתהיה יעילה אך גם בריאה?

התשובות ידועות לכולכם,למרות שרבים בוחרים להתעלם מהן. תזונה נכונה ופעילות גופנית. וכל מה שנותר הוא למצוא את מה שמתאים לכם.

 

רבים נוטים לחשוב שיש נוסחה מושלמת עבור תזונה נכונה, ואכן משלים אותנו להאמין כך – זאת הדיאטה המושלמת, זאת הדיאטה שעובדת וזאת הדיאטה שמבטיחה הצלחה. עם זאת, רבים מתעלמים מעובדה פשוטה שאומרת שכל אדם הוא שונה, וזה מגיע גם למאכלים שמזינים אותנו בכל רגע נתון.

 

תזונה נכונה אינה כוללת אכילה או הימנעות מאכילה של מאכלים מסוימים באופן תמידי. מאכלים מסוימים עשויים להזין אותנו ברגע מסוים או להזיק לנו ברגע אחר, אבל דבר אחד בטוח, עקרון המידתיות משפיע. תזונה נכונה מורכבת מכל אבות המזון, מכל הויטמינים וכוללת את כל המינרלים. ועבור אלה שמודאגים מהקלוריות והשומנים, שומנים הם אבני בניין של הגוף שלנו. קלוריות אומנם קיימות, אך הן אולי אחד הדברים הפחות חשובים כאשר אנחנו בונים תפריט עבור תזונה נכונה.

 

תזונה נכונה עוזרת לנו להשיג את כל החומרים המזינים בגוף שלנו, אך זה לא נגמר בזה. תזונה נכונה כוללת גם את הרגלי האכילה שלנו, החל משעות האכילה עד לצורת האכילה. כל אלה משפיעים על חיטוב ועיצוב הגוף.

 

רבים שמחליטים להתחיל בפעילות גופנית כל שהיא לרוב מבצעים זאת בצורה לא מבוקרת, מעמיסים על עצמם ומתישים את עצמם ולעיתים קרובות גורמים לעצמם להיתפס או לחלות. חשוב להבין שפעילות גופנית, במיוחד בהתחלה, כוללת הפרשה של רעלים מחוץ לגוף שלנו. כאשר הגוף שלנו לא רגיל לביצוע של פעילות גופנית, ההשפעה לפחות בהתחלה תהיה משמעותית.

 

פעילות גופנית יכולה להתבצע בהרבה דרכים, ועליכם למצוא איזו פעילות גופנית מתאימה לכם. בהתאם לכך גם דיאטה. בעזרת תזונאית קלינית תוכלו למצוא את התפריט שמתאים לגופכם ולאורח החיים שלכם. פעילות גופנית כגון ריצה, שחייה, אימון ברטט, או אולי משחק כדורסל, וכן, גם פעילות מינית בעלות יתרונות רבים. כאשר אתם מוצאים פעילות גופנית שמוצאת חן בעיניכם, רצוי להתחיל בהדרגתיות. קחו בחשבון שלפחות בפעמים הראשונות לא יהיו תוצאות ולא תבחינו בהרזיה או בהפחתת צלוליט והגוף שלכם יהיה עסוק בלהרגיל את עצמו למצב החדש.

 


אודות מחבר המאמר

טיפולי הרזיה, דיאטה, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.