אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היכונו לבואן של הבחורות מאוקראינה

ביטול הויזה לרוסיה האיץ את תהליך ביטול הויזה לאוקראינה ובתחילת פברואר 2010 תבוטל גם הויזה לאוקראניה.

האם אנו צפויים לנהירה הגדולה של בחורות אוקראיניות לארץ?

האם נזכה לראות גדודים של בחורות צעירות בלונדיניות ויפיפיות מסתובבות בארצנו הקטנה?

ביטול הוויזות תאפשר לתושבים מאוקראינה שיחפצו לבקר קרובי משפחה וחברים ללא ברוקרטיה ובקלות, אך כנראה לא תשנה את כמות הבחורות שיגיעו לארץ למטרת אחרת.

אוקראינה עדיין מדינה ענייה ונסיעה לחול יקרה מדי עבור רוב האנשים, כרטיס טיסה ממוצע עולה כ500 דולר לא כולל הוצאות שהיה ובזבוזים, יתכן ובעתיד המחירים יוזלו אך ספק אם תוכל לממש זאת כי האישה האוקראינית המשתכרת 100 דולר בקושי.

מי שיזכו לעדנה הם גברברי ישראל שיחלו לצאת לסופי שבוע באודסה שבאוקראינה במרחק שעתיים וחצי זמן טיסה כדי לזכות בהכרות ולצפות מקרוב בבחורות האוקראיניות הנחשבות לדעת רבים כנשים היפות בעולם.

אודסה נמצאת לחופי הים השחור ומציעה בהחלט מוקדי בילוי מצוינים לתיירים הפוקדים אותה, מרכז העיר מושקע ויפה, מסעדות ומקומות בילוי ברמה גבוהה ודיסקוטקים עם בחורות יפיפיות שלא נגמרות.

כשאומרים אוקראינה מיד חושבים על בחורות יפות, הכרויות שידוכים, ואכן הינה יעד מרכזי שאליו נסעו גברים ישראלים למצוא בחורה לנישואין, ואציין שרוב הבחורות שהתחתנו עם גברים ישראלים מקורן באוקראינה ומיעוטן מרוסיה.

לאודסה מגיעים מזה שנים רבות תיירים אמריקאים ואירופאים למטרת יצירת קשר עם בנות מקומיות ומקבלים תמיכה ממשרדי הכרויות מקומיים הרבים שבעיר, הנהירה של הישראלים לעיר תטיב עם ההכנסה של משרדי הכרויות אלה אך בספק אם הבחורות יעדיפו גבר ישראלי על גבר אמריקאי.

יהיה מעניין לראות איך יגיבו המקומיים לנהירת הגברים הישראלים לעיר, המנטליות באוקראינה היא אירופאית, האנשים פשוטים שלא יבינו את התחכום של הגברים הישראלים, התנהגות לא סבירה של תייר שתטופל בסלחנות באירופה לא תעבור בקלות באוקראינה, כיוון שהמשטר הקומוניסטי עדיין בדמם.

ישנם עוד ערים חוץ מאודסה המשמשות כיעד לגברים הישראלים, עיר נוספת היא קייב עיר הבירה היקרה יותר שלא תתאים לגבר הישראלי למרות שהיא יעד חשוב למי שמעוניין לראות ולהכיר את ההיסטוריה האוקראינית.

אין כל ספק שביטול הויזה לאוקראינה יקל על מציאת כלה באוקראינה יחסוך כ120 דולר וזמן המתנה ארוך, וכן ייתן אפשרות לבחורות האוקראיניות היפות להגיע ולהשתזף בחופי ארצנו,

הללויה!


אודות מחבר המאמר

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.