אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רוצים לגדל כלב?

יש לכם כלב? מאמצים כלבלב ועכשיו אתם רוצים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו? ההחלטה לרכוש או לאמץ כלב אינה כה פשוטה ועדיף שלא תתבסס רק על אהבה לכלבים. מחפשים מידע בנושא וטרינרים? מה צריך לדעת על וטרינר תל אביב? כאן יש מספר טיפים בנושא כלבים:קודם כל וודאו שהנכם באמת מוכנים להכניס כלב הביתה, הן מבחינת התמורה שזה יגרור בחייכם ובלו"ז שלכם, והן מהבחינה הכספית. משמעותו של כלב בבית טיולי בוקר וערב, מזון כלבים, ומתן של אהבה רבה.כמו כן כלב מביא הוצאות, סדירות או ארעיות, לוטרינר, מזון יבש, טיפוח וחלילה טיפול רפואי במקרי תאונה או מחלה. אם אינכם חושבים שאתם מסתדרים עם כל זה, מומלץ שתחסכו מעצמכם ומכלבכם את כאב הלב ותוותרו על הבאת כלב לתקופה הקרובה.תמיד העדיפו כלבי כלביות ע"פ כלב מאדם פרטי שמגדל – כלב גזעי מאדם פרטי שמגדל תמיד ימצא קונים, בשעה שכלביות בארץ מלאות בשלל כלבים נטושים מדהימים. מכלאות רבות ממיתות בע"ח שנמצאים אצלן לאחר שהות מסויימת, וגם הכלביות שאינן מוכנות ללכת בשיטה הזו כמעט שאינן יכולות להעניק לבעלי החי טיפול מקיף במיוחד בשל עומס העבודה. אימוץ מכלביה יאפשר לכם לאמץ חבר חדש מתוך מבחר ענק וכן, כלב שתוציאו מכלביה יעניק לכם אהבה שאינה נגמרת ולנצח יהיה אסיר תודה בשל העובדה שהצלתם אותו.לקחת גזעי או מעורב? בעת שכלבים גזעיים מציעים לבעלים שלהם מעמד ויוקרה, דווקא המעורבים נוטים להיות חכמים יותר, נוטים להיות בעלי חיים ארוכים יותר ופחות לוקים בבעיות פיזיות.אימצתם כלב? חשוב מאוד שתשקיעו בחינוך המלא שלו. כלב שעבר אילוף זה כלב שמח, ובמידה ומצבו הנפשי מאוזן, גם לבעליו נוח ונעים יותר לחלוק את סביבת המגורים.רוצים סירוס כלבים? הכנסו לאתר http://www.liberation.org.il/, שבו תוכלו למצוא מידע חיוני על גזעי כלבים, טכניקות לאילוף, עצות שימושיות, ואינפורמציה על מומחים לווטרינריה, מומחי אילוף, צעצועים ומזון.

אודות מחבר המאמר

הכנסו לאתר http://www.liberation.org.il/, שבו תוכלו למצוא מידע חיוני על גזעי כלבים, טכניקות לאילוף, עצות שימושיות, ואינפורמציה על מומחים לווטרינריה, מומחי אילוף, צעצועים ומזון.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.