אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ברלין, שילוב של עבר ועתיד

ברלין היא העיר הגדולה ביותר בגרמניה המשמשת כבירתה ואחת מ- 16 המדינות המרכיבות אותה. בעיר מתגוררים כ- 3 וחצי מליון תושבים והיא העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה באיחוד האירופי אחרי לונדון. עבר היסטורי עשיר ביותר עומד מאחורי ברלין, החל מימיה המפוארים של גרמניה הקדומה לפני יותר מארבע מאות שנים. איחוד הנסיכויות, קרל הגדול, מלחמות העולם,  בנייתה ונפילתה של החומה – מיליארדים של מילים נכתבו על העבר העשיר של גרמניה. עבר זה הפך את ברלין למוקד תיירותי ראשון במעלה עבור חובבי היסטוריה ותרבות.

בנוסף, פונה העיר ללא קשר לעברה אל קהלים חדשים ומציעה איכויות הייחודיות רק לה. לתייר המזדמן לברלין צפויות אינספור חוויות. שדרות קניות בלתי נגמרות עם חנויות בוטיק הייחודיות רק לברלין, אופרות, קברט, כנסים ושילוב של עבר ועתיד. ברלין שופצה בפעם הראשונה לאחר מלחמת העולם השנייה, ובפעם השנייה לאחר איחוד מזרח ומערב ברלין. טיסות לברלין זורמות בכל רגע לשדה התעופה  ומביאות אלפי תיירים הבאים לבקר בעיר ובוחרים להישאר רק בה. התחבורה הציבורית המפותחת (רכבת תחתית, רכבת פרברים ומערכת אוטובוסים מפותחת) מסייעת לכל תייר לחסוך בעלויות ולהגיע במהרה, בבטחה ובזול לכל מקום ולכל נקודה תיירותית חשובה. אנשי עסקים רבים עולים על טיסות לברלין לקראת כנסים עסקיים או מדעיים רבים הנערכים באולם הכנסים המפואר והמוכר של העיר, בו נערכים מדי שנה חלק מהכנסים המדוברים ביותר בעולם.

טיסות לברלין – מחירים

ההצעות הזולות ביותר לטיסות לברלין יחלו בסביבות ה 350 דולר לכרטיס, ואלו הצעות של הדקה התשעים בדרך כלל או של דילים לברלין מיוחדים לטיסות לברלין. ממחיר זה והלאה נמתח טווח המחירים עד לכ- 600 דולר (!!) לפי חברות התעופה השונות המציעות טיסות ישירות לברלין כגון אל על ברלין. מומלץ לבצע את הזמנת הכרטיס טיסה לברלין מוקדם ככל האפשר כך שתוכלו ליהנות מהנחות במחירים, במיוחד בתקופות פחות בוערות (לעומת טיסות בתקופות החגים, בייחוד חג המולד וראש השנה האזרחית).

טיסות לברלין – לינה

לפחות עשירים מבינינו מציעה העיר יתרון על ערי אירופה האחרות כאשר אתם בוחרים בחופשה בברלין. מגוון ענק של מלונות 3 כוכבים מצוינים, ברמה גבוהה, איכות ללא פשרות ובשירות שזכה לשבחים. חוץ מלונות בברלין אלו, מחכים לעולים על טיסות לברלין גם בתי מלון בברלין ברמת ארבעה כוכבים וחמישה כוכבים, כאשר היקרים ביותר הם מפוארים כיאה לבירה אירופאית טיפוסית, ומחיריהם של אלו היקרים עלולים להגיע לאלפי יורו ללילה.


אודות מחבר המאמר

 בתי מלוןחופשותנופש וטיסות בארץ ובעולם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.