אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכישת דירות – רק עם מתווך!

חיפוש נכס לקניה הוא תהליך מתיש הדורש חיפוש ממושך וסבלנות כדי למנוע חיפוש ארוך צריך להחליט מראש מההנכס אותו רוצים לרכוש , כמה כסף יש לכם , מהו סדר העדיפויות בנוגע לדירה , על מה ועל מה כן. בחירת הנכס תלויה באין ספור שיקולים כמו חינוך לילדים, קרבה לעבודה, סביבה ירוקה ושקטה או מגורים קרוב לכל מקום העיר , סוג האוכלוסייה באזור וקירבה להורים.

תחילה כדאי לבחור את אזור הרכישה ולהתמקד במקום מסוים או מספר מצומצם של אזורים. אם מתפזרים על יותר מידי מקומות מבזבזים זמן וההתלבטות גדלה  לאחר בחירת האזור צריך לרשום מה הנכס הרצוי: בית פרטי עם גינה, דופלקס, דירת גג ועוד . האם הבית חייב להיות חדש או בן מספר שנים מסוים. האם אתם מוכנים לגור בקומה שלישית בלי מעלית כמה חדרים אתם רוצים והאם חייבים מרתף או  גינה

לאחר שהחלטתם מה אתם מחפשים, אתם פונים למתווך כשאתם מגובשים יותר. כעת מלאכתו של המתווך   קלה יותר כי הוא יודע בערך מה הכיוון הרצוי. היתרון הגדול של עבודה  עם  מתווך הוא {שהוא חוסך לכם כאב ראש וזמן של חיפושים| החיסכון עצום בזמן החיפוש. המתווך לא מבזבז את זמנכם על נכסים לא מתאימים למתווך יש עין מקצועית וניסיון רב .   סוכן הנדל"ן יכול לייעץ לכם אם הנכס מתאים לכם ומה הוא הפוטנציאל הגלום בנכס. סוכן נדל"ן מתריע בפניכם על כל בעיה בדירה.סוכן הנדל"ן מכיר את האזור ויכול לייעץ לכם לא רק על הנכס עצמו אלא היכן כדאי לגור " על מיקומים טובים באזור החיפוש .

המתווך יכול להראות לכם דירות שרק יצאו לשוק ואתם תוכלו להתרשם מהן ראשונים ולתת הצעת מחיר. לאחר קבלת ההחלטה  על דירה המתווך יעזור לכם במשא ומתןותוכלו להשיגה במחיר טוב העמלה שתשלמו למתווך היא משתלמת משום שתשיגו נכס איכותי במחיר טוב מומלץ ללכת למתווך מקצועי העובד במשרד ידוע ומכובד המתווך חייב להיות בעל רישיון תיווך. אפשר לבקש המלצות מחברים   ומכרים אשר קנו או מכרו נכסים באמצעות משרד תיווך. כשפונים למתווכים כדאי לבחור במתווך אחד, אמין ומקצועי. המתווך יכיר את רצונותיכם ויראה את תגובתכם לדירות. מתווך טוב מכיר את הנכסים הטובים באזור ואין צורך לפנות למתווכים נוספים. אם הולכים לכמה מתווכים יכול להיווצר מצב שהם יראו לכם דירות שכבר ראיתם.

  כשניגשים למתווך חותמים איתו על הזמנת שירות. בהזמנה זו כתובים שם המתווך ושם הלקוח יחד עם מספרי תעודות הזהות שלהם בנוסף, יש לרשום בהזמנה כמה אחוזים ממכירת הדירה יקבל המתווך והאם הם כוללים גם מע"מ. יש להתייחס לטופס ברצינות לאחר שחותמים על עסקת רכישת דירה סוכן הנדל"ן מקבל את חלקו בעסקה

תיווך בשרון || השכרה בשרון || מכירת בתים בשרון


אודות מחבר המאמר

http://very-good-home.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.