אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש עבודה במקצועות של בכירים

שאנחנו מדברים על חיפוש עבודה בדרך כלל עולה לנו ישר סיטואציה של עובדים מובטלים פשוטים המחפשים נואשות אחר עבודה חדשה שתקלוט אותם. אבל עצרתם פעם לרגע לחשוב מה קורה עם כל אותם מנהלים בכירים הנמצאים בראש הפירמידה בכל מקום עבודה תקין? בדרך כלל הבוס שלנו נראה לנו חזק, מאיים וכל יכול, אבל גם הוא בקלות יכול למצוא את עצמו יום אחד עומד בתור ללשכה ביחד עם כל שאר ההמון. בדיוק בשל כך, בין כל שלל חברות ההשמה המציפות אותנו ניתן למצוא גם חברת השמה לבכירים בלבד.

כאשר עובד בתפקיד בכיר מוצא את עצמו פתאום מחוץ למערכת, הדבר עלול להיות בשבילו מאוד מפחיד. משגרת יום עמוסה ולחוצה פתאום הוא מוצא את עצמו עם כל הזמן שבעולם, נכון שבהתחלה זה בטח נורא מהנה, אבל לאורך זמן זה יכול להפוך לעניין מאוד מתסכל. כאן נכנסת לתמונה חברת השמה לבכירים בלבד. חברות אלה מתמחות במיוחד בעבודה מול בעלי תפקידים בכירים, ומעסיקות יועצות תעסוקתיות ופסיכולוגיות הנותנות ליווי ותמיכה צמודים לאורך כל התקופה.

אחד היתרונות המועילים שניתן למצוא בכל חברת השמה לבכירים היא בסדנאות הייחודיות שהיא מפעילה, בהם יכולים דורשי העבודה לזכות בייעוץ ובכלים חיוניים לתהליך חיפוש עבודה יעיל. סביר להניח שלרובם חיפוש העבודה האחרון היה די מזמן, והסדנה תוכל לרענן את זיכרונם ואף לעדכנם. יתרון נוסף הוא בכך שסדנה זאת מיועדת רק לבכירים, מה שבטוח יעזור לרכישת קשרים עסקיים חדשים שאין לדעת לאן יובילו בעתיד.

חברת השמה רגילה בדרך כלל מסיימת את תפקידה מרגע שמצאתם עבודה, לעומת זאת חברת השמה לבכירים רחוקה מאוד מסיום תפקידה כאשר בכיר מוצא עבודה בעזרתה. חברת השמה לבכירים ממשיכה בליווי צמוד גם בחודשים הראשונים שבתחילת העבודה, על מנת לייעץ וללוות את המנהל החדש כך שישתלב כמה שיותר מהר ובצורה הכי נוחה.

אז אם אתם מנהלים או מנכ"לים המחפשים אתגרים חדשים, פנו לאחת מחברות ההשמה המתמחות בכך במיוחד, ותמצאו את עצמכם מהר מאוד עם צוות עובדים חדש ונאמן.

 


אודות מחבר המאמר

טיפ - כתיבת קורות חיים מחדש כל פעם שאתם מחפשים עבודה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.