אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי אימון אישי – מהו הסוד שמאחוריהם?

מה נעשה בעצם במהלך תהליך לימודי אימון אישי? מה עושה אלון גל או כל מאמן אישי אחר שמופיע בטלוויזיה. מהו בעצם אימון אישי?

אנחנו מכירים את התחושה הפנימית שלעיתים מלווה אותנו, האומרת כי החיים שלנו לא מתנהלים כפי שאנחנו רוצים. לעיתים נמצא את עצמנו או אחרים בצומת, בפרשת דרכים, במשבר שחוזר על עצמו ומעכב אותנו מלהתקדם. תקועים בסיטואציות מעכבות שחוזרות עליהן שוב ושוב. זה יכול לקרות לנו בתחום המקצועי, בקשר הזוגי, בהורות שמאתגרת אותנו. נרצה לקחת אדם אשר חווה תקיעות מתמשכת ולהניע אותו לעבר מטרה חיובית. כמובן שקודם לכן יצטרך להיערך ברור מעמיק מהי המטרה של האדם אליה הוא רוצה להתקדם. לעיתים הסוד בתהליך אימון אישי הוא בברור המקדים הזה, אשר יכול להיערך מספר פגישות ותפקידו לאתר באמת את מה שהאדם מאמין בו ומתחבר אליו. ממקום שכזה קל להתגבר על מכשולים שיקרו בעתיד ולהצליח.

לימודי אימון אישי – מהו למעשה אימון?

במהלך אימון אישי מתרחשת העצמת המתאמן. חשוב לאתר ולמצוא את הפוטנציאל הגלום באדם. זאת כדי לשפר את היכולת שלו להצליח ולהתמודד עם המטרות אותן הוא רוצה לקדם בחייו האישיים. הידיעה היא כי אימון אישי נכון מאופיין ברצון של מאמן אישי לקדם את היעדים אליהם ישאף המתאמן להגיע. ללא המרכיב הזה אימון עלול להיעצר ולהתקשות מלהגיע לתוצאות הרצויות. אם זה נראה לכם מסובך במידת מה, הסירו דאגה מליבכם. על ידי מספר שלבים פשוטים וכשנעזרים בשירותיו של מאמן אישי, סיכויי ההצלחה גדלים משמעותית.

לימודי אימון אישי – השלבים אותם יעבור המתאמן?

ממקום שכזה, בעזרת תהליך אימון אישי מובנה, מה שנחשב לחלום ולעיתים רחוק מהשגה הופך לפשוט לביצוע. אותה כמיהה ותשוקה מתחזקים עם הזמן ככל שהתהליך האימוני מתקדם. ואותה מטרה שנראתה רחוקה מתחזקת. למעשה אוסף פעולות אימוניות שכל אחת מהן קטנה הופכות את התהליך ואת השינוי לבר השגה.

לימודי אימון אישי – מחלום למציאות

לימודי אימון אישי – מרכיב הפשטות

למעשה בתחילת הדרך, אימון אישי יכול להיתפס כאוסף של מצבים בלתי אפשריים ומורכבים.במהלך לימודי אימון אישי נזהה כי מאחורי מורכבות זאת מסתתרים מספר בעיות עיקריות:

במקרים אלו תהליכי העצמה אישית, יצירת מוכנות להעז ולהיצמד למטרה שנבחרה יכולים ליצור עבודה פשוטה עם המתאמן ולמנוע את הסיבוך שמקורו בבלבול ובחוסר וודאות שיכול להיווצר אצל המתאמן. במהלך לימודי אימון אישי נלמד כיצד לעזור לכל מתאמן לאתר את המקום שמעכב אותו, נעזור לו למצוא את הדרך להתמודד עם מה שמעכב אותו. וזאת על מנת לקדם את ההצלחה שלו. יצירת פשטות בתהליך המקדמת את ההצלחה היא אחד הדברים היותר מרתקים שיוצרים את תחושת הסיפוק בעזרה לאחרים באמצעות לימודי אימון אישי.


אודות מחבר המאמר

מכון פתרונות – האתר הגדול ברשת שמאגד פתרונות טיפול זוגי, פתרונות גישור, ייעוץ זוגי, שרותי אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.