אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום בגוגל לעומת מדיות אחרות

פרסום בגוגל לעומת מדיות אחרות

פרסום בגוגל אם יש לך אתר אינטרנט או מוצר שאתה מוכר באמצעות האינטרנט ואתה מעוניין לפרסם אותו ניצבים מולך מספר אפשרויות. 1) פרסום רגיל באתרי אינטרנט 2) פרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות 3) פרסום בגוגל בעוד לעיתים האפשרות השלישית נראית לאנשים בנאלית קצת וחסרת צבע מכיוון שמרבית הפרסומות בגוגל הינם טקסט בלבד ובצבע אחד ובאתרי תוכן דוגמת אתרי חדשות ובידור אפשר לפרסם פרסומות אינטראקטיביות צבעוניות הניסיון מוכיח כי פרסום בגוגל הינו אפקטיבי הרבה יותר גם מפרסום ברשתות חברתיות. במיוחד בפרסום של מוצר מסוים הלקוחות שלך נמצאים בגוגל והם מחפשים את המוצר אתה רק צריך להופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש עם טקסט משכנע מספיק בשביל שהלקוחות יקליקו עליך ויצרו איתך קשר להזמנת המוצר. הייחודיות של מודעות גוגל היא ההתאמה המקצועית של המודעה למילת החיפוש ובשביל לדעת איך להתאים את המודעה לגולש ואפילו ליצור מספר מודעות שכל אחת מותאמת לגולש שונה יש ללמוד הרבה על כל נושא הפרסום בגוגל ואכן חברות רבות בארץ מנהלות קמפיינים של פרסום מודעות בגוגל ומעסיקות מומחים שיעשו את העבודה.

ההבדלים בין קמפיין פרסום בגוגל מצליח לכזה שהוא רק מבזבז כסף ולא משיג תוצאות הינם דקים, שים לב כי למעשה בכל לחיצה על מודעת גוגל המפרסם משלם סכום שנע לרוב בין חצי שקל לשני שקלים ובמקרים שיש תחרות גבוהה בנושא עלות קליק אחד על מודעה יכולה גם להגיע לעשרה שקלים ויותר לכן מקצועיות ומיקוד המודעה ללקוח הספציפי הינם הכרחיים לקמפיין מודעות גוגל איכותי ולא מומלץ להריץ קמפיינים בלי חשבון. מעלה נוספת בקמפייני מודעות גוגל הינה האפשרות לנהל את תקציב הפרסום ולקבל נתונים מדויקים על כל גולש שצפה במודעה ולחץ עליה כך ניתן להגדיר בכל תקופה את הסכום אותו אנו מעוניינים להשקיע בפרסום ולעקוב אחר אותה התקופה ולבדוק האם ההשקעה של סכום כזה הניבה את התוצאות הראויות או שיש צורך להגדיל את הסכום.


אודות מחבר המאמר

מיינפריים סיסטמס חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט

מקדמת בין היתר מוביל, מיני מרכזי, הדפסה על חולצות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.