אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס אימון אישי – יסודות

"הכישלון האמיתי היחיד הוא ....לא לנסות" (פתגם עממי)

אם את מוכנה להתייחס ליצירת שינוי כתהליך למידה וצמיחה, אם את בשלה לעבודה כנה, אם חשוב לך להתקדם ולעזור לעצמך, מוצע לך תהליך שיתמקד בתחום בו חיוני לך לחולל שינוי וילווה אותך קדימה.

קורס אימון אישי לזוגיות

מהו קורס אימון אישי לזוגיות?

קורס אימון אישי לזוגיות הוא תהליך עוצמתי גם להתפתחות אישית וגם להגשמת המטרה. בתהליך אימון אישי לזוגיות מתמודדים ביעילות עם הגורמים המעכבים שמנעו מציאת זוגיות עד כה, בונים תוכנית פעולה אפקטיבית ומממשים אותה. בתהליך אימון אישי לזוגיות מספר היבטים – מצד אחד קיימת התבוננות פנימה המאפשרת לגלות בדיוק מה אנחנו רוצים, מה חשוב לנו ומה מעכב אותו ומצד שני בונים, בתהליך מובנה דרך למימוש החלום, תוך התייחסות גם לקשיים וגם לחוזקות והיכולות שלנו .

קורס אימון אישי לסטודנטיות שסיימו תואר

האם עכשיו כשאת מסיימת לימודים וכל החברה מהלימודים בתהליכי חיפוש עבודה נמרצים, פתאום עולים הספקות?

קורס אימון אישי נשים ליציאה לשוק העבודה

הילדים גדלו קצת , את רוצה לחזור לעולם העבודה, לעשות דברים גם בשביל עצמך, אז איך מתחילים לחזור? מהמקום שאני נמצאת בו היום, מה באמת הייתי רוצה לעשות ?

קורס אימון אישי לשינוי קריירה ובחירת קריירה שנייה

אם את טובה במה שאת עושה, אבל את עושה את זה כבר הרבה זמן ואת חולמת על משהו אחר האם כבר נגמר לך ממה שאת עושה כרגע והיית רוצה שינוי ?

אז.... אם את לא בטוחה, ורוצה לברר עם עצמך, לאן פנייך מועדות ומה את באמת רוצה לעשות עכשיו. את מוזמנת לקבל קורס אימון אישי עסקי קצר מועד שיקדם אותך :

אליס אומרו - מוסמכת במנהל עסקים באוניברסיטה העברית. מנחת קבוצות בוגרת "מכללת גישות". סיימה קורס אימון וקורס אימון מתקדם במרכז "גומא". מגיעה מתחום מחקרי שוק וייעוץ סטטיסטי, ובעלת ניסיון בקידום אנשים לקראת מטרותיהם בחיים. מתמחה ב: אימון נשים בצמתי החיים אימון נשים לאחר לידה, לימודי ייעוץ זוגי, אימון לשינוי מקצוע ובחירת קריירה שנייה, אימון נשים ליציאה לשוק העבודה, אימון סטודנטיות שסיימו תואר אימון לירידה במשקל ואימון כלכלי.


אודות מחבר המאמר

מכון פתרונות – האתר הגדול ברשת שמאגד פתרונות טיפול זוגי, פתרונות גישור, ייעוץ זוגי, שרותי אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.