אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים למתחילים

הגדר את צרכיך: למה אתה רוצה להיות במקום הגבוה בתוצאות החיפוש של גוגל? האם זו תחרות? האם זה המקצוע שלך? בתחרות, אתה יכול לבנות אתר כיאוטי ופשוט. אם אתה עושה זאת כמקצוע ו/או עבור אתרך הפרטי, זה מורכב יותר. בכל מקרה - קבע את צרכיך.תגיות מטא: כן שמענו אלף פעמים שגוגל לא קורא תגיות מטא. אז מה?! אתרים רבים מאותרים על ידי גוגל בעזרת מילוי תגיות מטא. עשה חיפוש בגוגל על נושא כל שהוא. גלוש לאתר העליון. לחץ על הכפתור הימני של העכבר איפה שהוא בדף שפתחת ובחר ב view source. אתה יכול לראות, שהכותרת שבעמוד תוצאות החיפוש היא הכותרת שקיימת בתגיות הMeta. האם אתה לא רוצה להיות הקובע של הכותרת שגוגל יראה כשהקליינט שלך מחפש את אתרך?

תן להם לדעת מה אתה רוצה: כן, פשוט כפי שזה נראה. רובוט של גוגל (או כל של מנוע חיפוש אחר) מגיע לאתר שלך, אתה צריך לעשות לו את החיים קלים יותר. אחד מהדברים הוא לא להשתמש בקבצי פלאש. בלי קישורי גאווה סקריפט (הוא לא יודע לקרוא אותם). שמור על פשטות ועל מבנה נכון, קשר את כל הדפים שתחת עמוד הבית אל עמוד הבית, הוסף מפת אתר (והוא ישתמש בה כמורה דרך), כתוב טקסט רב ככל האפשר, איכותי ורציני.

עשה שימוש בkeywords: אל תרמה! אתה אכן צריך להשתמש במילות המפתח בכל הזדמנות, אבל הקפד על האמינות. {אל תעשה|המנע מלעשות בהן שימוש יתר. גוגל לא מעלים עין מדחיסות המילים. אם יש לך את מילת המפתח על כל ארבע מילים שונות, אתה לבטח בדרך למקום גבוהבגוגל. בדוק את דחיסות, על ידי כלי לבדיקת דחיסויות באינטרנט.

החלף קישורים: דירוג האתר שלך (שאותו תוכל לאתר על סרגל הכלים של גוגל או על ידי כלי בדיקה מקוונים) מתעדכן כל 3-5 חודשים. הדירוג מחושב באצמעות נוסחה לא כל כך מורכבת. כדי לעשות את זה פחות מורכב, המלצתנו היא: להחליף קישורים עם אתרים אחרים. השתדל להמנע מטופסי הרשמה של מנועי החיפוש. במקום זאת, קישור טוב (= קישור מאתר שעוסק באותו נושא כמו האתר שלך או קישור מאתר עם ac/gov/org בכתובת שלו, או אתר שהוא אינדקס ידני, דוגמת דמוז) יקרא למנוע החיפוש לאנדקס את האתר שלך בצורה מהירה יותר. בקש מאתרים אחרים לקשר אליך, ואתה הכנס קישורים אליהם. בקש מהם תמיד לקשר אליך בעזרת אותה כתובת URL, ואותה כותרת (טקסט מקשר).

היזהר מאתרים שלא מהתחום שלך: אל תחליף קישורים עם אתרי קזינו ופורנו, אלא אם בזה עוסק האתר שלך. גוגל מסוגל להעניש אותך.

שים דגש לרגש: אופטימיזציה למנועי חיפוש, קידום ושיווק של אתרים זה עניין של רגש. אתה צריך להקשיב לגוגל. חפש את האתר שלך, וודא תקינות קוד ה HTML תלמד מה המתחרים עושים, אל תפחד לנסות כיוון שונה. זכור - הרשימות השחורות של גוגל ממתינות לאתר שלך, אל תספק להן סיבה ליצור קשר עם הדומיין שלך.

למידע נוסף בקרו באתרנו:מפתח לרשת |הקמת אתרי אינטרנט || עיצוב אתרי אינטרנט || בניית אתרי תדמית


אודות מחבר המאמר

http://web-key.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.