אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכן שיווקי ממגנט את הגולש

קשה להתעלם מעובדות: הרבה אתרי אינטרנט בארץ ובעולם כוללים תוכן שיווקי, כאסטרטגיה כמעט בטוחה למשיכת גולשים. כי תוכן שיווקי עובד כמו מגנט  -  אם הוא נכתב נכון, על ידי מומחים מהתחום, הוא יכול להקפיץ את מיקומו של אתרכם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, ובכך יביא לנהירה שוטפת של גולשים. נראה פשוט, אך זוהי שיטה יעילה ביותר. בין המומחים לכתיבה ולהטמעה של תוכן שיווקי אי תמימות דעים בכל הנוגע אופן הכתיבה וההטמעה של הטקסטים שנכתבים באתרי האינטרנט לקידום, אבל על העקרונות הבסיסיים, שמנחים את המומחים בתחום, קשה להתווכח.

אחד העקרונות החשובים בעת כתיבת תוכן שיווקי נוגע לאיכותו של התוכן הנכתב. גם מקדמי האתרים היעילים והמובילים ביותר, לא יוכלו לכתוב תוכן שיווקי לאתר מבלי ללמוד את תחום עיסוקו בצורה טובה. לעתים קרובות אנו נתקלים באתרי אינטרנט בהם ישנו תוכן שיווקי שהוא נכון מאוד מההיבט הטכני (בחירת מילות המפתח, צפיפותן, שילוב קישורים ועוד), אך הטקסטים עצמם מנוסחים בצורה לא מזמינה ולא שיווקית,שמעידה על חוסר ידע והיכרות מעמיקה עם אופי האתר. מסיבה זו בדיוק, כשאנו כותבים תוכן שיווקי, יש לשמור, חוץ מעל עקרונות הטכניים, גם על עקרונות בסיסיים של כתיבה שיווקית מושכת. כזאת שמבוססת על ידע קודם, ומטרתה, לראשונה, ליידע את הלקוח הפוטנציאלי באיכות ובאטרקטיביות המוצר.

מכאן ואילך  -  השמים הם הגבול. במידה וכותבי תוכן שיווקי ישכילו להטמיעו בצורה נוחה לקריאה ומקצועית, בלי להתפשר על האינפורמטיביות והאטרקטיביות של הטקסט  -  הפופולריות והיעילות של האתר שלכם עשויה לגדול ללא גבול ולמשוך המוני לקוחות חדשים. כי המטרה העיקרית של תוכן שיווקי היא להביא את אתר האינטרנט שלכם ליותר לקוחות חדשים. כתיבה אינפורמטיבית, מקצועית ומבוססת בידע, תסייע בידיכם להגיע אל המטרה הזו.

אם גם אתם מעוניינים לכתוב תוכן שיווקי עבור האתר שלכם, תצטרכו לגייס לכתיבה את כל יכולת הקופירייטינג שלכם. זאת במקביל לכישורי ניסוח  -  וכמובן, ידע מוקדם ומקצועי בנוגע לרמת הצפיפות הנדרשת של מילות המפתח ואופי הטמעתן האפקטיבי ביותר. תוכן שיווקי הוא אמצעי בטוח ויעיל ביותר להגברת החשיפה של אתרכם ולמשיכת גולשים חדשים  - נצלו אותו!

למידע נוסף בקרו באתרנו:מפתח לרשת |הקמת אתרי אינטרנט || עיצוב אתרי אינטרנט || בניית אתרי תדמית


אודות מחבר המאמר

http://web-key.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.