אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרד חקירות או חוקר פרטי - מה עדיף?

ישנם לא מעט חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות בישראל אשר רשומים בחוק בצורה חוקית ותקינה ומציאים את שירותיהם בנושא חקירות פרטיות ומעקבים. הרבה מאוד חוקרים ומשרדי חקירות מציפים את האינטרנט, באיזה מהם כדאי לבחור? היכנס ותידע!

בישראל קיימים עשרות משרדי חקירות ואף מאות חוקרים פרטיים אשר נותנים מענה בכל אשר קשור בנושא החקירות. אם זה מעקבים, איתור אנשים, חקירות ביטוח, חקירות כלכליות ועוד סוגים רבים ושונים של חקירות אשר נכללים בנושא זה. טבעי מאוד שכל משרד חקירות או חוקר פרטי יתנו לכם את הרושם שהם הכי מצליחים בתחום, וכדאי מאוד לבחור בהם לשם העבודה אותה תרצו שיבצעו לכם.

חשוב מאוד לבדוק היטב עם איזה חוקר פרטי אתם מחליטים לעבוד לפני שאתם עושים את הבחירה שלכם. מומלץ מאוד לבקש לראות עבודות קודמות או לדעת מה הניסיון של אותו חוקר פרטי בתחום החקירות שבו אתם מעוניינים שהוא יעסוק. כפי שכבר הזכרנו ישנם לא מעט סוגים שונים של עבודות בתחום החקירות. חקירות מס לדוגמא, זה דבר שונה לגמרי מחקירות כלכליות או באיתור אנשים.

לרוב אנשים פרטיים מעסיקים משרד חקירות כזה או אחר או חוקר פרטי לשם חשיפת בגידה של אחד מבני הזוג. כאשר עולה חשד וחשש שקיימת בגידה בין אחד מבני הזוג לעיתים רבות נעזרים בחוקרים פרטיים לשם חשיפת הבגידה ואף גם לשם ראייה לבית משפט במקרה של בקשה לגירושים.

שימושים רבים נעשים בעזרת חוקרים פרטיים. אך חשוב לזכור שלעיתים המחיר יכל להיות יקר במיוחד, לכן חשוב מאוד לבדוק היטב עם איזה חוקר פרטי אתה רוצים לעבוד, ומומלץ גם לעשות לפני כן השוואה מחירים מקיפה בנושא על מנת למצוא משרד חקירות טוב ואמין במינימום מחיר. לשם כך תוכלו להעזר באתרי חקירות אשר מציפים בימים אלה את האינטרנט.

חוקר פרטי עוסק בתחומי חקירות שונים עבור קהל לקוחותיו.

לפניכם מגוון תפקידיו של חוקר פרטי :- מבצע מגוון סוגי חקירות: חקירות אישות, חקירות כלכליות, חקירות ביטוח, וכו'.- מספק שירותי בדיקות פוליגרף לאנשים פרטיים וחברות.- מעניק שירותי מידע, מידענות ומודיעין עסקי - הן בתוך החברות והן מול המתחרים.- מבצע שירותי מעקבים בגבולות ישראל, מעקבים בחו"ל, מעקבים ברשות הפלסטינאית.- מספק שירותי איתור כתובות, נעדרים, איתור לשם מסירה משפטית, איתור יורשים ועוד.- מגיע להופעות בבית משפט – חוקר פרטי מתבקש לעיתים להופיע בבית המשפט, ולהציג את הראיות שאסף במהלך החקירה עבור הלקוח שלו.


אודות מחבר המאמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.