אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות מתוקות- משמחות ומפתיעות

מתנות מתוקות- משמחות ומפתיעות

אירועים רבים ומשמחים מתקיימים בהשקה למעגל חיינו הרחב והמגוון. ימי הולדת, למשל, הם סיבה נפלאה למסיבה. כבר מגיל צעיר מאוד מחנכים אותנו לחגוג את הולדתנו בכפיפה אחת יחד עם חברינו או בני משפחתנו וככל שאנו גדלים, כך משתנה האופי של החגיגה - אך לא עצם מהותה. גם בטקסי מעבר שונים בחיינו (כמו למשל -ברית מילה, בר מצווה או חתונה) הם מהווים, בדרך כלל, אירוע גדול ורב משתתפים אשר, בלי יוצא מן הכלל, כרוך גם בהשקעה לא מעטה מצד המוזמנים. לפעמים האירוע המתקיים הוא אירוע סימלי. למשל, נסיעה לחו"ל ופרידה ממושכת, ציון חנוכת בית וכדומה. גם החגים, הבאים אלינו מדי מספר חודשים ומספר לא מועט של פעמים במהלך השנה, גם הם מהווים אירוע משמח ומקרב לבבות.

המשותף לכל אותם אירועים, גם קטנים וגם גדולים, הוא המסורת הנהוגה על ידי כולנו – טקס הבאת המתנה. סוגי המתנות הם אינסופיים – החל מפרחים ססגוניים וצבעוניים, דרך בשמים, וכלה במיני מתנות מתוקות. כל אחד מאיתנו, על פי מידת היכרותו את חוגגי השמחה, יודע וצריך לכוון עצמו ולדאוג לרכישת מתנה הולמת וראויה.

 

כיצד נשמח את מי שאנו אוהבים?

נופתע, אולי, לגלות שלשמח את האנשים היקרים לנו היא משימה לא קלה כלל. עלינו להכיר אותם היטב ולחשוב במקומם מה היו צריכים ורוצים לקבל. בבואנו לרכוש מתנה, אסור לנו לחשוב רק על עצמנו ועל מה אנחנו היינו חפצים לקבל. המלאכה העדינה והמורכבת של הרכבת המתנה המושלמת הופכת אתגר של ממש  כשאנו חושבים על סיפוקם של צורכיהם של אנשים אחרים. גם אם אנחנו רוצים עבור עצמנו מתנה מסויימת, ועולה בנו הצורך לממש את הסיפוק שברכישתה עבור מישהו אחר, ראוי שנעצור ונבדוק האם בעל השמחה, עבורו אנו רוכשים את אותה המתנה, זקוק לכך בכלל. האם יש לו צורך במשהו שאנחנו רוצים לעצמנו,בעצם ? חבל יהיה אם נבחר להשקיע במתנה שהמקבל אותה יאלץ להחליפה אחר כך. בשאיפתנו - המתנה המושלמת היא המתנה אותה ינצור המקבל בלבו לתקופה ארוכה. מתנות מתוקות, למשל, הן סוג המתנות שמקבלן מקבל אישור לכך שחשבו עליו לאורך כל הדרך-  חשבו על הצרכים שלו והשקיעו גם מחשבה יצירתית.

 כולנו אוהבים דברים מתוקים, כולנו אוהבים מתנות וכולנו היינו שמחים לקבל מתנה שכזו. 


אודות מחבר המאמר

SBA

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.