אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לנקות מזרון בצורה הטובה ביותר?

כיצד מנקים מזרונים? זו שאלה שהרבה אנשים היו רוצים לקבל את התשובה אליה. מזרון אינו פריט שקל לשמור נקי, אתם מבלים עליו מספר שעות כל לילה והוא עלול להתלכלך מדברים שנשפכים עליו אם יש לכם ילדים. שמירה על מזרון נקי תאריך את החיים שלו ותדאג לכך שיראה ויריח כמו שצריך. לא משנה איזה סוג מזרון יש לכם, שמירה על נקיון מזרונכם דורשת הקפדה והתמדה.

כיוון שאתם מבלים כמה שעות בכל יום בצמוד למזרון שלכם זה רק הגיוני שתרצו לשמור אותו נקי ורענן לחווית שינה טובה ואיכותית. אבל מה אתם עושים כאשר החלטתם שהמזרון צריך ניקוי? זהו בהחלט לא פריט שאפשר פשוט לזרוק למכונת הכביסה. למרבה המזל ישנן מספר דרכים לשמור על מזרון נקי ולהלן כמה עצות על איך לנקות כתמים ממזרונים שמשהו נשפך עליהם.

כיצד לשמור על מזרון נקי: אחזקה שגרתית היא הצעד הראשון בניקיון מזרון. ראשית מומלץ לקנות כיסוי מזרון שיגן על מזרונכם מהשחיקה היום יומית הרגילה, אם אתם מעוניינים ביותר ביטחון תמיד תוכלו לרכוש כיסוי עמיד למים שישמור על מזרונכם מנוזלים למינהם. זה כל כך הרבה יותר פשוט לכבס כיסוי מזרון מאשר לשפשף החוצה כתמים ממזרון מלוכלך.

מומלץ להפוך מזרונים בצורה סדירה על מנת להבטיח שחיקה אחידה של המזרון, הפכו את מזרונכם ובנוסף החליפו בין ראש ורגלי המזרון. אם אתם כבר שם כדאי ומומלץ להוציא את שואב האבק מהארון, לחבר את האביזר המתאים ולשאוב את שני צידי המזרון. לסובלים מאלרגיות, בעיקר לאלרגים לאבק, מומלץ לבצע תהליך זה לעיתים תכופות יותר.

כיצד לנקות כתמים ממזרון: אם למרות מיטב המאמצים שלכם עדיין המזרון מתלכלך ונהיה עליו כתם, עליכם ללמוד איך לנקות את המזרון נקודתית בצורה טובה. הדבר הראשון שיש לדעת הוא שלחות מכל סוג שהוא יכולה להיות מזיקה מאוד למזרון, כיוון שלחות יכולה לגרום להתפתחות של עובש בתוך המזרון. לכן כדאי תחילה לנסות שיטות של ניקוי יבש לפני שפונים לנוזלי ניקוי שונים להוצאת הכתמים.

פתרון הניקוי הראשון הוא לערבב חומר ניקוי המיועד לבדים עם מים עד למצב של בועות, יש להשתמש רק בבועות (יבש) ולשפשף בעזרת ספוג את הכתם. לכתמי דם או שתן ניתן לטפוח על המזרון עם מגבת לבנה ספוגה במי חמצן. זכרו שאם מזרונכם אכן נרטב בתהליך יש לדאוג ליבש אותו לחלוטין לפני שמכסים אותו שוב עם מצעים.

מזרונים הם השקעה גדולה ועל ידי שמירה על ניקיונם, אחזקה שיגרתית והידע לניקוי כתמים, המזרון שלכם יוכל להחזיק שנים.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות T.V ,כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.