אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קבוצות רכישה במרכז

רוב האנשים משתוקקים לגור במרכז. עלות הנכסים באזור לא מאפשרת לרבים לרכוש דירה. הדרך להגשת החלום היא לרכוש נכס על ידי קבוצות רכישה הקיימות בכל עיר ולזכות לגור במרכז העניינים. היכן ניתן לגור במרכז?

תל אביב רבים מחפשים נכסים בתל אביב השוקקת בה יש היצע גדול של   מועדונים, מסעדות מעולות, חנויות, בתי קפה, חוף ים סמוך ועוד. בלב תל אביב ובשכונות הסמוכות לה יש מגדלי פאר עם נוף מרהיב לים ובהם חדרי כושר, שומר בכניסה ואבזור ברמה גבוהה ביותר. תל אביב מציעה מגדלים האטומים לרעש או במרחק נסיעה קצר מאזורי הבילוי. בתל אביב יש מגוון דירות כולל: מבחר של נכסים כמו:מגדלי פאר– ברחבי תל אביב מוקמים בנייני פאר ליד הים, בלב אזורי בילוי או בשכונות סביבה. אפשר לרכוש בהם נכסים שונים בכל מיני גדלים המגדלים כוללים נכסים בגדלים שונים שנעים בין שני חדרים ועד 5-6 חדרים. לרוב הדירות  יש מרפסת ולמגדל יש כמובן חנייה פרטית. רכישת דירה כזו מתאימה לזוג צעיר, הורים שרוכשים בתים לילדיהם הבוגרים ואף למשפחות.

בערי השרוןמי שמעדיף לגור בערים איכותיות אחרות כמו רמת השרון, רעננה ועוד.  , יכולים לקנות נכסים שונים ולחסוך באופן ניכר לעומת רכישה קונבנציונאלית דרך קבלן. קונים באזור השרון לא רוצים לגור בלב העיר ומחפשים  נגישות  למקומות עבודה, בתי ספר וגנים טובים  לילדים וניחוח כפרי. בערי השרון יש שפע של פרויקטים של קבוצות רכישה עם אפשרות לרכוש דירה או בית פרטי.   בבניינים בשרון יש דירות מפוארות עם מספר חדרים משתנה, דופלקסים ופנטהאוזים. חברי הקבוצה מחליטים ביחד על הגימור של הדירות ואת המפרט כולל וכו'.סוג מיזוג מרכזי, חימום תת רצפתי, סוג המטבח, הפרקטים ועוד.

ערים אחרות במרכזפרויקטים של קבוצות רכישה נבנים בכל ערי המרכז כמו רחובות, פתח תקווה וכו'. הרוכשים בערים אלה מחפשים בהם נכסים משיקולים כמו מגורים ליד ההורים, חברים הגרים בעיר ועוד.

היתרונותחברי הקבוצה נהנים ממחיר הנמוך בעשרים עד שלושים אחוזים מדירות קבלן. העלות נמוכה יותר בשל אי תשלום ליזם והעדר הצורך לפרסם את הנכסים. הרוכשים רושמים את חלקם בקרקע בטאבו כבר מתחילת התהליך. חברי הקבוצה משיגים מימון בנקאי   בקלות ועם משכנתא ותנאי תשלום נוחים. הרוכשים משלמים לקבלן לפי קצב התקדמות.  חלק מקבוצות הרכישה מתנהלות על פי קבוצות כמו רופאים, עורכי דין , טייסים או אנשי הייטק.  באופן זה אנשים יכולים לגור עם שכנים עימם  יש להם רקע משותף.

למידע נוסף בקרו באתר:http://141group.co.il| קבוצת נדלן || קבוצת רכישה בתל אביב || מתחם שרונה


אודות מחבר המאמר

http://141group.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.