אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התקנת מסך,התקנת LCD ומה שביניהם

 

כל מה שנחוץ בשביל מערכת קולנוע ביתית מתקדמת היא פלזמה או LCD באיכות גבוהה מאד .

 

מערכת קולנוע ביתית מעבירה את התחושה שאתה נמצא ממש באולם קולנוע. אם התקדמות מערכות הטלויזיות לשלושה מימדים-תחושה זו יכולה להיעצם ולגבור ללא היכר.

כל קניה צריכה להתבצע בצורה חכמה,אסור להתפתות למבצעים חד פעמיים ברשתות השיווק ולרכוש דגמים ללא "הורים".

חוק הגנת הצרכן החדש שיכנס לתוקפו בסוף חודש דתצבר 2010 מקל על הצרכן ולכן הצרכן וכול להינות ממוצרים איכותיים ללא פשרות.

האחריות צריכה להיות ברורה מאד וחובה על הצרכן לזכור ולשלוח אוצה מיד לאחר הקניה ליבואן.

הרבה אנשים מגלים רק לאחר הרבה זמן אך לפני תום האחריות -את טעותם ומשלמים כפול וביוקר עקב הפיתוי המידי לכיס.לכן צריך לבחור בקפידה את כל חלקי מערכת הקולנוע הביתית או לפחות את חלקה דגש על המסך שהוא חלקה המרכזי וכעת,לאחר הרכישה ,נעבור ונדגיש כמה כללים לגבי ההתקנה עצמה:

התקנת מסך PLSMA וLCD הוא מתקן מתאים לקיר ולדרישות ( אם זה קיר גבס ודרישות מיוחדות צריך הכנה נוספת) כלי עבודה ( פטישון, ומברגה) וברגים תואמים לקיר. באם נתקלת בבעיה בהתקנה התקשר אלינו ואנו נעניק לך את הייעוץ המתאים. אם תרצו אף נספק את המתקן המתאים, הזרוע הרצויה או המדף לממיר/DVD שרציתם לרכוש. ברור לכולנו שמסך גדול יותר עם איכות תמונה גבוהה יותר יכולים כמובן לשפר את החוויה הקולנועית. מומלץ מאוד לרכוש מסך בעל איכות תמונה גבוהה ברמת FULL HD . התקנת קולנוע ביתי, מסכים ומערכות: מסכי פלזמה וכן התקנת LCD זרועות דו מפרקיות לצידוד אופטימלי התקנת כל מסך על קיר גבס מדף לממיר ו DVD ממתכת או מזכוכית מערכות קולנוע ביתי עינית אינפרא אדום לשליטה רמקולים בבית ובגינה מערכות שמע וכריזה מקרני מולטימדיה ומסכי גלילה שרות אדיב ומהיר-מהיום להיום מחירים נוחים עזרה ראשונה - "אין תמונה", "אין קול???...אנחנו בשבילך!!!


אודות מחבר המאמר

התקנת מסך

התקנת LCD

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.