אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנות לאנדרואיד

 

המאמר  שלי עוסק במערכת ההפעלה של גוגל לטלפונים הניידים החכמים (Android) ובאפליקציות של מערכת ההפעלה (android apps).

מערכת ההפעלה לטלפונים הניידים של גוגל הנקראת ANDROID היא כיום הנפוצה בעולם לטלפונים החכמים, ביום נמכרים כ 200 אלף טלפונים המריצים את מערכת ההפעלה ANDROID, כל משתמש חדש בטלפונים החכמים נחשף בהתחלה לאפליקציות של מערכת זו הנקראים android apps.

 

android apps הם הבסיס לאטרקטיוויות של מערכת זו, למעשה android apps הם אוסף של תוכנות להתקנה על הטלפון, כיום קיימים למעלה ממאה אלף אפליקציות שונות למערכת ANDROID, אפליקציות אלו מכילים את כל מה שמשתמש במחשב צריך בכדי להפוך את הטלפון החכם שלו למחשב לכל דבר ועניין, כמעט ולא קיים אפליקציה במחשב שאין לה מקבילה בטלפון, הדוגמאות הנפוצות ביותר הם האפליקציות החברתיות (FACEBOOK msn וכד'), וגם אפליקציות של שרותי דואר ומשחקים וכל דבר אחר שניתן לעלות על הדעת.

 

גוגל בנתה לטלפונים מערכת הפעלה מאוד חכמה הבנויה ממספר שכבות שכל שיכבה מאפשר למפתחים לפתח בקלות אפליקציות שונות, בין אם אפליקציות תקשורת, מולטימדיה, אפליקציות GPS וכדומה, בנוסף למערכת ההפעלה גוגל נותנת למפתחים את הכלים לפיתוח חינם ללא הגבלה.

 

את האפליקציות שהמתכנתים מפתחים הם מעלים לandroid market , אחרי רישום מסודר ותשלום די קטן של 25 דולר, הרישום המסודר מאפשר למפתחים להעלות את האפליקציה שלהם ואף לבצע עדכונים במידת הצורך לתוכנה שלהם, על המפתח גם לדאוג לתיאור האפליקציה ותאור זה מופיע בandroid market ולמעשה משמש כשיווק ישיר וראשוני של האפליקציה.

 

הandroid apps מרוכזים תחת אפליקציה שנקראה android market ומשם המשתמשים מחפשים את התוכנות, קוראים תקציר על האפליקציה ומקבלים נתונים כללים כגון מספר הורדות, דרוג המשתמשים על האפליקציה, מחיר ועוד מספר נתונים, וכן יש להם אפשרות להוריד את האפליקציה לטלפון שלהם אם הם מעוניינים.

 

אפליקציית android market  מופיעה כאיקון בסיסי בכל טלפון חכם ומשם המשתמשים מורידים את התוכנות המבוקשות, החיפוש של אפליקציות בandroid market  לא מפותח במיוחד ולכן יש אתרים שונים באינטרנט ש"עוזרים" למשתמשים לאתר את android apps שהם מחפשים ואף מאפשרים להם להוריד את התוכנה המבוקשת אם ע"י צילום הברקוד בעזרת תוכנה מיוחדת או ע"י לחיצה על האיקון של הורדה אם מסתכלים על אתר בעזרת הדפדפן שעל הטלפון.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

 

האתרים שאני ממליץ עליהם הם:

Apps4You

AndroidZoon

 

מקווה שהמידע מועיל לכם.

 

תודה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.