אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבותה של האסתטיקה

אסתטיקה היא דבר שמאז ומעולם, ככל הנראה, היה חשוב לנו בין אם היתה לנו מודעות למושג עצמו ובין אם לא. עוד בתקופת בראשית דאגו הנשים לטפח ולייפות את עצמן. להתקשט ולהריח טוב. אך אסתטיקה לאו דווקא מתבטאת באיפור, ביגוד והשרת שיער, אלא במשהו הרבה יותר מהותי – תחושה של ניקיון, אשר יוצרת הרגשה טובה ומגבירה את הערכה העצמית שלנו כבני אדם. כשאנו נראים טוב, אנו חשים טוב. כשאנו משדרים תחושה נעימה, הסביבה מגיבה לכך בהתאם.

               

רבים חושבים שהם סובלים מעודף משקל. רבים מאותם אנשים צודקים – עודף משקל הוא בעיה כלל עולמית, אשר נוצרת כתוצאה מעצלנות שפוקדת את כולנו. כיום, הכל נעשה נגיש יותר, נוח יותר, קל יותר ונעים יותר. זה מאפשר לנו לבצע פעולות היישר מהכיסא המתכוונן, אין לנו כמעט צורך לצאת מהבית ובאופן כללי לא להזיז את שרירים.

 

התוצאה? השמנת יתר שגורמת לבעיות גופניות רבות. הפתרון? הרזיה. עם זאת, רבים טועים וחושבים על הרזיה בתור מלחמה נגד עצמנו, במקום שינוי של הרגלים. הרזיה לעיתים קרובות מתחילה בקבלה של הבעיה, והפיכתה לאתגר, ולא מלחמה נואשת להרעיב את עצמנו רק כדי להחזיר את כל המשקל שהורדנו אחרי זמן קצר. הרזיה כוללת הרבה דברים, ביניהם שינויים בהרגלי האכילה כמו גם בחירה נכונה יותר של מה אנחנו אוכלים – תזונה נכונה ובמילים אחרות דיאטה.

 

כושר גופני – רעלים, החוצה!

כושר גופני לא בהכרח נועד להפוך את הגוף שלנו לחטוב. זאת תופעת לוואי, וזאת כשלעצמה די מבורכת עבור רוב האנשים, אבל הם מפספסים את המהות האמיתית של כושר גופני – בריאות, הפרשה וניקוז רעלים והעברה טובה יותר של חמצן אל כל רקמות ואיברי הגוף.

 

באמצעות כושר גופני אנחנו מעודדים את כל אלה, ויותר – כושר גופני עוזר לנו להזיע, דבר שעוזר בניקוז הרעלים. כושר גופני מעודד אותנו לנשום נשימות עמוקות יותר, דבר שמביא אספקת חמצן טרייה לכל המערכות בגוף, וכן, באמצעות כושר גופני אנחנו יוצרים מצב של הצרת היקפים, שריפת שומנים בדם והופכים להיות יותר חטובים. חיטוב הגוף זהו אחד האלמנטים מפחיתים צלוליט ומשפרים את התחושה הכללית שלנו.

 

טיפולי יופי – לא מה שאתם חושבים

טיפולי יופי הפכו להיות שם דבר, אבל מה זה יופי? ורד בכל שם אחר עדיין תריח נפלא. טיפולי יופי נועדו לאפשר לגוף שלנו להיפטר מרעלים, לחדש את תאי העור ולהזרים חמצן למערכות הגוף ולתרום לאסתטיקה. לזה לא ציפיתם, נכון? טיפולי יופי וטיפול פנים לא אמורים לכלול שימוש בחומרים שסותמים את הנקבוביות, פועלים בצורה לא טבעית על הגוף ושאר מיני דברים שנחשבים "יפים". טיפולי יופי כוללים שימוש בחומרים טבעיים לניקוי הגוף, כמו למשל ביקור בספא.

 


אודות מחבר המאמר

טיפולי הרזיה, דיאטה, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.