אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פסיכמטרי- הדרך להצלחה

מבחן פסיכומטרי הוא אחד השלבים החשובים ביותר שצריך לעבור בדרך ללימודים אקדמיים. זהו מבחן קבלה סטנדרטי אשר מטרתו לנבא את מידת ההצלחה של האדם בלימודים אקדמיים בתחומים השונים. מחקרים סטטיסטיים מראים שהציונים של מבחן הפסיכומטרי נמצאים ביחס ישר למידת ההצלחה של האדם בלימודים האקדמיים ולכן זהו מבחן חשוב במיוחד.

המבחן הפסיכומטרי מורכב משמונה פרקי בחינה אשר מתחלקים בין שלושה נושאים הבוחנים חלקים שונים של חשיבה ויכולת הסקה: חשיבה מילולית, חשיבה כמותית ואנגלית. כל חלק מתאפיין בסגנון שאלות אחר ולכן נדרשות טכניקות אחרות כדי להתמודד איתו.

למה לקחת קורס פסיכומטרי? אני יכול ללמוד לבד

זה נכון שאפשר ללמוד לבד למבחן הפסיכומטרי. המרכז הארצי לבחינות והערכה, שהינו הגוף שעורך את הבחינה, מאפשר לרכוש ערכת למידה למבחן. אבל מנסיוננו ומנסיונם של עשרות אלפי נבחנים, מי שלוקח קורס פסיכומטרי מקצועי משפר את סיכוייו להצליח במבחן בעשרות מונים. הסיבה לכך פשוטה, ונעוצה בכך שהמבחן הפסיכומטרי לא בודק רק ידע אלא יכולת התמודדות בלחץ של זמן, מציאת פתרונות מהירים וכדומה. קורס פסיכומטרי של EZ Way ילמד אתכם בדיוק את הדברים האלה, את הטכניקות הקטנות שיעזרו לכם לשנן את כל אוצר המילים בעברית או לפתור תרגילים באלגברה במהירות. בנוסף, חלק חשוב מכל קורס פסיכומטרי הוא התרגול של מבחנים הדומים למבחן האמיתי, כך שתדעו בדיוק למה לצפות ותהיו מתורגלים לתחושה של המבחן הפסיכומטרי. כך תהיו פחות לחוצים במהלך המבחן עצמו ותצליחו יותר.

מכיוון שהמבחן הפסיכומטרי מהווה את המדד החשוב ביותר לקביעת האפשרות שלכם להתקבל לאוניברסיטה, חשוב לבוא אליו מוכנים. לשם כך בנינו עבורכם קורס פסיכומטרי מקצועי אשר יכין אתכם בצורה הטובה ביותר והכי מתאימה עבורכם.

הייחוד של קורס פסיכומטרי ב-EZ Way הוא ההתאמה האישית. אנחנו מבינים שכל אדם הוא שונה ויש לו יכולות משלו וצרכים משלו. לכן, אנו מציעים קורס פסיכומטרי מותאם אישית לתלמידים ומאפשרים לכם להנות ממורה פרטי לפסיכומטרי אשר יעזור לכם באותם מקומות שבהם אתם מתקשים יותר. זה בנוסף כמובן לשיעורים הרגילים שתעברו יחד עם חבריכם לקבוצה.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.