אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טייס ליום אחד ועיסוי של ספא – שילוב מושלם

טייס ליום אחד ועיסוי של ספא – שילוב מושלם

 

ספא – למה זו מתנה נהדרת ליום הולדת?

ספא זו מתנה מצוינת לתחילתו של כל אירוע, בין אם זו בת או בר מצווה, חתונה, או חתונת הזהב. אירוע המתחיל בטיפול ופינוק של ספא כבר לא להתקלקל, כי אין שום דבר שיאפיל על התחלה כה משובבת של אירוע. ספא בתור תחנה ראשונה לעבר החגיגות גם דואג לכך שגם הגוף וגם הנשמה יתנקו לקראת כל אירוע חשוב ויביאו את החוגג למצב הטוב ביותר שבו הוא יכול לחגוג את  האירוע שלו. אם כך, כאשר אתם מתכננים מתנה גדולה ורצינית לאדם קרוב – תשקלו ספא בתור המתנה והפינוק הראשון.

 

עיסוי ולמה עדיף לקבל אותו לפני אירועים מרגשים?

עיסוי מומלץ בכל ימות השנה, זוהי חוויה בריאה ומועילה לכל יום, אך יש לשקול לבצע עיסוי בעיקר כאשר לפנינו אירוע חשוב ומרגש כלשהו הדורש את מלוא תשומת הלב והיכולות שלנו. עיסוי לפני קבלת מתנה מרגשת כגון "טייס ליום אחד" – מומלץ אף יותר, משום שהתגשמות של חלום זה בהחלט אירוע מרגש וזה דורש התרגעות והשתחררות.

 

טייס ליום אחד – מתנה בלתי נשכחת

טייס ליום אחד זוהי מתנה מושלמת לכל אחד, גם אם הוא לא חלם לעבור קורס טייס. טייס ליום אחד מאפשר לכל אדם להגשים את החלום של כולנו – לעוף. הגשמת חלומות לכשעצמה זוהי מטרה בהחלט ראויה ונהדרת, לכן יש לשקול בחיוב בחירה במתנה של טייס ליום אחד לכל קרוב, בין אם זה צעיר החולם להיות טייס, או טייס במיל', או מישהו שמעולם לא הצליח להגשים חלום זה. טייס ליום אחד זוהי מתנה מושלמת גם של אימא לבן, גם מאח לאחות וגם מאישה לבעל.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.