אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היתרון של הכנה לפסיכומטרי

להתכונן למבחן הפסיכומטרי זו משימה לא פשוטה, במיוחד למי שמעולם לא עשה את המבחן הפסיכומטרי ונתקל בו בפעם הראשונה. מבחן פסיכומטרי שונה ממבחנים אחרים שאנחנו רגילים להתקל בהם במהלך החיים מכיוון שהוא בנוי בצורה ייחודית ואינו בוחן ידע באופן מובהק אלא למעשה בוחן יכולות חשיבה, יכולות הסקה ויכולות נוספות אשר נמצאות בבסיס היכולת האקדמית של כל אדם. מטרת המבחן היא כמובן לאפשר לאוניברסיטאות להחליט האם לקבל את המועמד ללימודים או לא. מי שניגש למבחן הפסיכומטרי מבלי לעבור הכנה לפסיכומטרי בצורה טובה ויעילה פשוט לא יצליח לקבל את הציון הכי גבוה שהוא יכול וחבל, שכן המשמעות היא שאולי הוא לא יתקבל לחוג שהוא כל כך רוצה ללמוד בו.

קורס הכנה לפסיכומטרי

יש שתי דרכים לעבור הכנה לפסיכומטרי. דרך אחת היא הדרך העצמאית. אפשר לקנות ערכה של המרכז הארצי לבחינות והערכה, הגוף שכותב ומעביר את המבחן הפסיכומטרי, ובה הסברים על מבנה המבחן ופרקים לדוגמה שיאפשרו לכם לתרגל לקראת המבחן. דרך שניה, ויעילה הרבה יותר, היא לעבור קורס הכנה לפסיכומטרי. למה קורס הכנה לפסיכומטרי הוא יעיל יותר? הסיבה היא פשוטה. הציונים במבחן הפסיכומטרי נקבעים באופן יחסי, על פי כמות התשובות הנכונות ביחס לממוצע של אותו מחזור בחינה. לכן, מי שמצליח לענות על יותר תשובות נכונות מקבל ציון יותר גבוה ולכן חשוב מאוד לענות על כמה שיותר שאלות בצורה נכונה. כאמור, המבחן הפסיכומטרי הוא לא רק מבחן של ידע ושל כישורים מילוליים או מתמטיים, אלא מבחן הדורש התמודדות עם שאלות בפרק זמן קצר מאוד ולכן מי שמצויד בכלים טובים וטכניקות מצוינות אשר יעזרו לו להתמודד עם שאלות בצורה מהירה יותר יוכל לקבל ציונים גבוהים יותר. וזה בדיוק מה שתלמדו בקורס הכנה לפסיכומטרי של EZ Way.

יתרון נוסף של קורס הכנה לפסיכומטרי של EZ Way הוא שבעזרת הקורס תכירו את המבחן לפני ולפנים עוד בטרם תיגשו למבחן. במהלך קורס הכנה לפסיכומטרי פותרים בחינות בפורמט אמיתי, עוברים סימולציות וימי מרתון – הכל כדי שביום המבחן תרגישו הכי מוכנים שאפשר ותוכלו לככב במבחן פסיכומטרי. כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.