אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שולחנות משחק – זו אטרקציה לכל בר מצווה

הילד רוצה אטרקציות לבר המצווה שלו? מחפשים איך להפעיל את כמות הילדים האדירה שהבן רוצה להזמין? שולחנות משחק הופכים פופולאריים יותר מאי פעם, תופעה בלתי חולפת שקיימת כבר שנים רבות אבל לעולם לא חדלה להיות אטרקציה מהנה ומלהיבה.

קצת רקע על שולחנות משחק

מאז ומתמיד שולחנות משחק מככבים בבארים, בתי מלון, אולמות משחקים וחדרי משחקים בקניונים. לאחרונה, שולחנות משחק החלו לככב גם באירועים, כשאירוע הדגל של שולחנות משחק הוא אירוע בר המצווה. היום ישנו מגוון רחב ומפואר של שולחנות משחק המתאימים בדיוק למטרה הזו.

מבחר שולחנות משחק 

תוכלו לבחור את סוגי השולחן שתרצו לבן שלכם, מתוך מבחר סוגים של שולחנות משחק: שולחנות פינג פונג, שולחנות כדורגל, שולחנות ביליארד ושולחנות הוקי אויר. בנוסף, תמצאו במקומות רבים שולחנות משחק מיוחדים ונדירים, החל משולחן כדורגל לשמונה שחקנים (בשונה מהשולחנות המקצועיים הסטנדרטיים המתאימים לארבעה שחקנים בלבד) וכלה בשולחן ביליארד תלת מימד מרהיב ומהנה.

שולחנות משחק - כדורגל

שולחנות משחק אלו הם למעשה מגרש כדורגל מוקטן בעל שחקני כדורגל המחוברים למוטות מתכת. מטרת המשחק, כמו במשחק הכדורגל האמיתי, היא הבקעת גול לשער היריב, על ידי הפעלת שחקני הכדורגל באמצעות סיבוב מוטות המתכת בחוזקה. אין ילד, נער ואפילו מבוגר שלא מכיר ואוהב שולחנות משחק מסוג זה. המשחק מתאים לכל הגילאים וכאמור, יכולים לשחק בו בדרך כלל עד ארבעה משתתפים.

שולחנות משחק - ביליארד

בשונה מכדורגל שולחן שבא לדמות את ענף הכדורגל, ביליארד הוא ענף ספורט בפני עצמו. אלו שולחנות משחק מוארכים בעלי שישה חורים בפינות ובמרכז הצלעות. על השולחן מפוזרים כדורים ומטרת השחקנים היא להכות באמצעות מקל הביליארד בכדור לבן, כך שיפגע באחד מכדורי המשחק ויכניס אותם לאחד מהחורים בשולחן. במקומות רבים תוכלו לבחור בשולחן ביליארד גדול ויציב, המתאים למתחילים ומקצוענים, ילדים ומבוגרים. שולחנות משחק אלו פופולאריים גם הם מאוד, משום שמדובר בספורט אהוב בכל רחבי העולם.

שולחנות משחק – הוקי אויר

שולחנות משחק אלו נראים כמו מגרש הוקי קרח מוקטן. אולם, בעוד שבהוקי קרח אמיתי הדיסקית מחליקה על קרח, בהוקי אויר הדיסקית מחליקה בזכות אויר שנפלט מאלפי חורים קטנטנים. כל שחקן מקבל ידית חבטה, באמצעותה הוא מגן על שערו ומנסה לחבוט והבקיע לשער היריב. המשחק מתאים לשני שחקנים בלבד.

שולחנות משחק – אטרקציות מיוחדות

בנוסף למבחר שולחנות משחק מהסוג ה'רגיל', תוכלו לבחור שולחנות משחק מיוחדים בעלי אטרקציה מיוחדת, שהופכת את החוויה הנפלאה שמציעים שולחנות משחק למפתיעה, שונה ומדליקה במיוחד. אטרקציות מיוחדות כאלו הן סוד הקסם של אירועי בר מצווה רבים. מבין סוגי שולחנות משחק כאלו (ומעבר לסוגים שהזכרנו קודם לכן), תוכלו לבחור שולחן פינג פונג לארבעה שחקנים בו זמנית, שולחן מיני פינג פונג שמלהיב את הילדים ושולחן ביליארד בעל שלוש קומות.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.