אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בחבל טוסקנה

טוסקנה נחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים  ביקום.  האזור מתאפיין בגבעות מוריקות, ערים עתיקות מהמאה השבע עשרה, כפרים ציוריים וכמובן אוכל איטלקי משובח. כשמגיעים לטוסקנה לחופשה של שבוע, מומלץ לשכור צימר ורכב. הלינה בצימר כפרי היא חוויה מיוחדת  וממנו ניתן לטייל לאזורים שונים בטוסקנה. הצימרים מותאמים לזוגות, משפחות וקבוצות מטיילים גדולות. אפשר לבחור צימר עתיק  עם אווירה מיוחדת או בבית מודרני.

 

לינה בצימר  לא מגבילה את המטיילים בזמנים ולא צריך להיות מוגבלים לשעות הארוחות של המלונות. יחידות הנופש בטבע או בעיירות נותנות תחושה של מקומיים וניתן לטייל באזורים פחות מתויירים.    לינה בצימר חוסכת כסף וניתן לבשל בצימר או להשתמש בגריל. כל יחידת נופש כוללת ציוד שונה בהתאם לתקציב ויש לבדוק מראש מה הוא כולל. אפשר לשכור יחידות נופש הכוללות מקרר, מיזוג מרכזי, טלוויזיה, תנור וכדומה. כדאי לשכור מאובזר ככל הניתן כדי החופשה בת השבוע תהיה נוחה ונעימה.

 

לפני ההגעה לצימר כדאי לבדוק מה יש באזור מבחינת  מקומות בילוי, מסעדות, אירועים ועוד כדי  שאפשר יהיה לתכנן את הבילויים מראש. במהלך החופשה באזור   טוסקנה כדאי לשלב רכיבה על  אופניים או ללכת ברגל  ברחבי הנופים המרהיבים. במהלך השבוע כדאי לטייל  בעיירות העתיקות, בטירות והכנסיות. האזור מלא בכרמים ויערות. חופשה של שבוע בטוסקנה מתאימה לזוגות הרוצים נופש רומנטי, למשפחות עם ילדים שיכולים להתרוצץ במרחבים ולקבוצות של חברים.

 

לינה ביחידת נופש מאפשרת ניתוק ושלווה יחד עם נגישות מהירה לכל הערים המדהימות באזור.  את הצימר ניתן להזמין כחבילה יחד עם טיסה ורכב מבלי שצריך לדאוג לארגן כל שלב של הטיול בנפרד וגם המחיר משתלם. ניתן לשכור צימרים פשוטים מהם יוצאים לטיולי כוכב. מי שרוצה שבוע של פינוק אמיתי יכול לבחור בין וילות גדולות, הדורות ועתיקות  . הוילות מצוידות בסטריאו, די.וי. די, חדר ביליארד, מיזוג אוויר מרכזי, שירותי ניקיון והחלפת מגבות וכו'   בבוקר מוגשת ארוחת בוקר כפרית עשירה כמו כן ניתנים    שיעורי בישול , הסעות ועוד. אורחים השוהים בוילה המפוארת ירגישו כאילו הם נמצאים בארמון בתקופה היסטורית. יש צימרים המכילים מספר גדול של מוזמנים המתאימות לקבוצות ויש וילות  המותאמות למשפחות עם ילדים וכוללות מגרש משחקים לילדים.

 

היתרון של טוסקנה הוא שהיא מתאימה לכל הרכב של אנשים. . היצע הצימרים המגוון מאפשר בחירה של נופש המותאם לצרכים והתקציב של כל מטייל. יש בתים הניצבים על ראשי הגבעות ומהם משקף נוף עוצר נשימה, צימרים הנמצאים בתוך עיירות ציוריות ועוד. במהלך שבוע בטוסקנה יש אטרקציות רבות טוסקנה מעניינת מבחינה  היסטורית, קולינארית, ארכיטקטונית ועוד. אם מדובר בחופשה משפחתית, זוגית או קבוצתית המשלבת תרבות עם הנאה של החושים, טוסקנה היא המקום המושלם לנופש מעולם אחר.

למידע נוסף בקרו באתרנו:http://good-european-vacation.com | דירות נופש באירופה || חופשת סקי בצרפת || חבילות סקי באיטליה


אודות מחבר המאמר

http://good-european-vacation.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.