אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

GSPA- מכוני ספא

GSPA- מכוני ספא

אנשים כנראה יודעים מה טוב להם, או לפחות לאנשים אחרים; זה יכול להסביר את העובדה כי מכוני ספא רבים נפתחו בעשור וחצי האחרונים, עם התנופה לתחומי הרפואות האלטרנטיביות. יותר ויותר אנשים חוו את מגוון הטיפולים, וכיום "ספא" אינה יותר מילה גסה, שבה השתמשנו רק כמתנת ימי הולדת ובאירועים מיוחדים, כמו גם לאחר אימון מפרך או מתנה זוגית. כיום, מרכזי ספא רבים נמצאים כבר בסביבת המגורים וגם בכל מקום מרכזי של תיירות ונופש. אם מתחשק לכם לקפוץ לספא לרגע, קשה שלא להיות במקום שבו אין מרכז אחד ברדיוס הקרוב. וגם המחירים תחרותיים ואפשר למצוא דילים טובים.

להכנס אל החדר הנעים ביותר בעולם

כאן דואגים רק לך; מרגע שנכנסת לספא אתה לובש חלוק ונועל נעלי בד נוחות, נכנס למקלחת אם יש בזה צורך לפני הטיפול, וממתין למטפל שלך בפינת המתנה מושקעת. בינתיים אתה סופג מאוירת המקום ומתכבד בתה צמחים, קפה, או כל שתיה קלה מסוג אחר. אתה זוכר שמומלץ שלא לאכול כשעתיים לפני כל טיפול והרעב מתחיל לטפס, אולם אתה מתנחם בעובדה שהזמנת ארוחה מיוחדת במסגרת החבילה. כשהמטפל קורא לך לחדר הטיפולים אתה מגיע לשם כמו מגנט... כי אתה יודע מה מחכה לך מעבר לדלת. הרוגע מתחיל לנסוך על הגוף עם השאיפה הראשונה של ריח הנרות הריחניים הבוהקים בחשכה וצלליותיהם מרקדות על הקיר. המוסיקה הרגועה מכניסה אותה אל תוך האוירה, וההמשך הוא בעיסוי בספא שבחרת.

הרגשה של פרטיות ונוחות

במכוני הספא שמים דגש על הפרטיות והנוחות של הלקוח, בעוד אתם מסתובבים בחלוקים לגופכם. הציוד נשמר בתא פרטי, העיסוי מותאם לנתונים של המטופל, המטופל יכול להשתמש אם ירצה בג'קוזי בספא, והמטופל נמצא בחדר, כשזמן ההתארגנות לטיפול תלוי רק בו ובקצב שלו.


אודות מחבר המאמר

GSPA- מכוני ספא-משחקים, עיצוב אתרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.