אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טרוולשור- ביטוח לנוסע

טרוולשור- ביטוח לנוסע

בכל נסיעה שבה יוצאים מן הארץ על דרך ההפלגה, הטיסה או בנסיעה ברכב, יש לעשות ביטוח נסיעה לחו"ל, שכן יש לו תוקף ביטוחי, כלומר שניתן לתבוע את הזכויות שעליהן הסכמתם במעמד החוזה במידה וחלו התנאים המפורטים בחוזה. ההסכם מפרט מצבים שונים בהם ניתן לבטח, ומושפע על ידי חוזר של תוכניות לביטוח נוסעים לחו"ל שמופק על ידי משרד האוצר – אגף שוק ההון, ביטחון וחיסכון. אותו חוזר מחדד את המכנה המשותף שעליו חברות הביטוח בונות את ההסכמים.

היכן ניתן להשיג ביטוח נסיעות?

ביטוחי נסיעות ניתן למצוא כיום בתאגידים הגדולים: חברות כרטיסי אשראי, קופות החולים וחברות לביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות לחו"ל חל מרגע שאתם עוזבים את הארץ ואינו מגבה אתכם בין גבולות הארץ גם אם רכשתם אותו כחודש לפני מועד הטיסה, ממש על אותו המשקל שחוק ביטוח בריאות ממלכתי אחראי לכיסויים הביטוחיים הבריאותיים לפחות שאזרח המדינה מקבל בתוך הארץ ולא יחולו מחוץ לארץ. הביטוח המומלץ ביותר והמקיף ביותר הינו בחברת בטוח נסיעות, והוא מוצע בדרך כלל כבר מהרגע שבו אתם קונים את הכרטיס. ניתן לעשות את הביטוח גם לפני רכישת כרטיס טיסה, ובכך להבטיח החזרים בגין כל מקרה שבו ישנו שינוי בטיסה שנקנתה, ובמסגרת אותו ביטוח.

ביטוח מותאם לנוסע

לכל נוסע יש את הביטוח שמתאים לו. מי שנוסע לטווח זמן ארוך, שמעוניין לעשות ספורט אתגרי – לא תתאים לא פוליסת הביטוח הסטנדרטית שתקפה לשלושה חודשים, כמו שלא תתאים גם לאישה בהיריון (שלה נדאג לביטוח טיסה בהריון). אם ישנו שינוי במצב הבריאותי של נוסע, יש להודיע לחברת ביטוח הנסיעות ולשנות את הביטוח בהתאם, כדי להיות ערוכים לקראת הובלות בלתי צפויות שעלולות לקרות במהלך הטיסה או רגע לפניה.


אודות מחבר המאמר

טרוולשור- ביטוח לנוסעת, עורכי דין, פוליש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.