אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קלינר- ניקון ופוליש בתל אביב

קלינר- ניקון ופוליש בתל אביב

בתל אביב ישנם בנייני מגורים רבים אולם גם בנייני משרדים. בעיר הזו שבה בונים בעיקר לגובה עיקר הניקיון הפך להיות מסוג אחר: כבר פחות מנקים גגות רעפים וחלונות גבוהים מבפנים, אלא מסתגלים לשינויים החדשים: ניקיון מקצועי של חלונות בגבהים מבחוץ, שירותי אחזקת מבנים וניקיון חדרי מדרגות, ניקוי שטיחים מקיר לקיר וחיטוי רהיטים, כמו גם שירות להדברת מזיקים – מה שמאוד נחוץ בכל חלק של תל אביב, במיוחד היכן שמצויה צמחיה ענפה או אזורי הסעדה ובילויים. לבד משירותים אלו, הפוליש מהווה אבן יסוד מבין כל שירותי הניקיון.

כמה חשובים שירותי ניקיון בבית?

חשיבות ניקיון הבית היא גדולה ביותר. בבית חיים ביחד איתנו יצורים קטנים ובלתי נראים אשר מפתחים מושבות על גבי מצעים שונים: אבק, עור מת, לחות ועוד. בזמן שאנחנו "ישנים בעמידה" המושבות הללו מתפתחות והופכות לאויבים שלנו. מן האבק עולה קרדית האבק (מספיק שאנחנו לא ניקינו בפינה חשובה אחת בבית והיא גדלה שם, מתאי עור מתים שמפוזרים על הרצפה ובכל מקום ניזונים הן קרדית האבק והן זבובים, יתושים ועוד מעופפים שכולם בעלי תופעות בלתי ישירות שמזיקות לאדם, ומן העובש ניתן להחליק (אם זה על הרצפה), זהו פגם אסתטי שניתן להעלים אותו בעזרת טיפול בעובש וצביעה עליו מחדש. טיהור הבית הוא חלק מבריאות האדם הדר בו וגם מצוין מבחינה אנרגטית.

אחת לתקופה או קבוע?

גם אם אין ביכולתכם לשלם בעבור עוזרת ניקיון, תוכלו לשאול איך לנקות את הדירה שלכם אחרי ניקיון יסודי. לפעמים שימוש בחומרי ניקיון שונים יכול להניב תוצאות אחרות של ניקיון – ולפעמים כדאי לעשות טיפול פוליש כדי שיחדש את המראה של מעטפת הבית אחת למספר שנים ואתם תהיו אחראים לניקיון השוטף של הדירה.


אודות מחבר המאמר

קלינר- ניקון ופוליש בתל אביב, ברז

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.