אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוחים פלסטיים במאה ה 21

אם פעם ניתוחים פלסטיים וכל הקשור בנישת טיפולים אסתטיים היו כרוכים בכאב עצום, בידע מועט, בהיקף מצומצם של אזורים גופניים בהם ניתן לנתח ובמספר דל ומועט של מנתחים פלסטיים היום התמונה אחרת לבלי הכר, ניתוחים פלסטיים נערכים כמעט בכל אזור אפשרי בגוף, ברמה טכנולוגית רפואית מתקדמת ביותר בעלת  מינימום צלקות וכאבים ומקסימום יעילות ותוצאות מעולות. חשוב לציין כי למרות שמגוון טיפולים אסתטיים גדל לרבות עניין ניתוחים פלסטיים כן גם גדלה רשימת מנתחים הפלסטיים  וכמו כן ניתן למצוא ולאתר את המקצועיים תלוי באיזו תחום בוחרים.

למרות ההתקדמות בענף האסתטיקה כדאי מאוד לדעת ולהתייחס למספר נושאים עיקריים הקשורים בעניין כגון בחירת מנתח פלסטי ראוי ומקצועי לפני שניגשים ומבצעים בפועל פעולה שכזו שהרי מדובר לא פעם בפעולה כירורגית לכל דבר וזאת גם על מנת למנוע השלכות שליליות חלילה כתוצאה מפעולה לא תקינה או נחפזת.

הדבר החשוב ביותר בין הקריטריונים הדרושים בדיקה הינו בעצם תהליך הפסקת עישון. אין זה משנה באיזה ניתוח בוחרים, החשוב הוא שלפני ניתוח פלסטי על פי דרישת מנתח פלסטי בעצם חשוב להפסיק לעשן כשלושה או ארבעה שבועות טרם הניתוח וזאת בגלל שניקוטין מרחיב את כלי הדם ומוביל לדימום גדול ואיחוי איטי של האזור שאמור לעבור ניתוח.

דבר לא פחות חשוב הוא מנתח שהינו בעל רישיון משרד הבריאות וובכן בנישה הזאת חשוב ביותר לברור ולבדוק אם הנ"ל בעל הכשרה כירורגית ורישיון משרד הבריאות לעסוק בתחום ההתמחות הנדרש.

 

קריטריון נוסף לא פחות חשוב ואף מועיל הוא סקר מחירי שוק, אז נכון ביותר להגיד כי המדד לניתוח  טוב הוא לא מחיר מוזל והמדד למראה מוצלח ביותר לא משתלם במחיר זול, אולם מחיר יקר באופן קיצוני או זול מידי אמור להחשיד ואף להרתיע מביצוע הפעולה בפועל ולכן חשוב ביותר לבדוק מה עומד מאחרי עסקאות מהסוג הנ"ל.

 חשוב ביותר לבקש המלצה מהמנתח שלכם או ממכרים וחברים שעברו תהליך דומה. שכיחות התחום מובילה לידיעה והכרה טובה של מנתחים בקרב אכלוסיה. לפני ניתוח חשוב לקבל את כל המידע הנדרש שקשור בעצם לניתוח המבוקש לרבות לא רק המראה הסופי כמו למשל סיכונים הכרוכים בדבר, תופעות לוואי, תרופות נלוות, זמן אשפוז, תזונה מיוחדת המותאמת או נדרשת בהתאם לניתוח וכד'.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.