אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עשה זאת בעצמך נגרות. יש מקום אחד עם פתרונות לרוב

חיפשתם מקום לבצע בו עבודות עץ בהתאמה אישית ואמרו לכם שאתם נודניקים? מקומכם איתנו. אנשי עשה זאת בעצמך נגרות. אנו מציעים פתרון מקיף לכל בקשה, דרישה ולכל עבודת עץ: פלטות עץ, ריהוט מעץ, ארגזי עץ ועוד, בהתאמה לפי מידה.

בכל הקשור לביצוע עבודות עץ, ניתן לחלק את השוק לשלוש קבוצות עיקריות:

בקבוצה הראשונה נמצאים אנשים החפצים בפתרונות עץ סטנדרטיים. פתרונות שניתן למצאם בכל חנות רהיטים או בכל נגרייה תעשייתית המספקת דגמים בגדלים קבועים הנמכרים כיחידה אחת או להרכבה עצמית. 

בקבוצה נוספת נמצאים אנשים הזקוקים לפתרונות עץ בהתאמה אישית. הנטיה הטבעית תהיה לפנות לנגרייה פרטית ולבקש לייצר מטבח, סלון, חדר שינה, בצורה או בגודל המתאים בדיוק להם. סביר להניח כי הנגריות יוכלו לבצע את הבקשה, אם כי העלות תהיה גבוהה למדי.

הקבוצה השלישית, עשה זאת בעצמך נגרות, כוללת אנשים המחפשים פתרונות ביניים: עבודות עץ קטנות וגדולות בהתאמה אישית. כאן מדובר בעבודות שהנגריות התעשייתיות כלל אינן ערוכות להן וגם לא הנגריות הפרטיות הרואות בעבודות כאלה סוג של מעמסה.  

אם כן – המסקנה ברורה. בכדי לבצע עבודות עץ בהתאמה אישית: ייצור פלטות עץ לפי מידה, בסיס למיטה, רהיטי עץ, ארגזי עץ, אריזות עץ ועוד – יש לפנות למקום חלופי המרכז בדיוק רב את אנשי הקבוצה השלישית. אנשי עשה זאת בעצמך נגרות.

האם נמצא מקום ללקוחות נודניקים?

לקוחות הנמנים על הקבוצה השלישית – עשה זאת בעצמך נגרות - אם קיבלתם את התחושה שאתם נודניקים בנגריות אחרות בהם ביקרתם, דעו שיש פתרון. ישנם מקומות בהם אפשר לשאול הכל ולקבל הכל – מחצי פלטת עץ בודדת ועד מטבח שלם. הכל עם ליווי אישי וצמוד בשיטת עשה זאת בעצמך נגרות. להלן מספר דוגמאות לעבודות עץ שניתן להזמין בהתאמה לפי מידה:

פלטות עץ. אורן, בוק, מייפל, מלמין, MDF, לבידים ועו – פלטות עץ מכל הסוגים, הגדלים, העוביים והאורכים זמינים לשירותכם לפי הזמנה. אם אמרו לכם שאין אפשרות לקנות חצי פלטה אלא לשלם רק על פלטת עץ מלאה – חפשו אצלנו וגלו כי יש מקום המאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים – לא פחות ולא יותר.

בסיס למיטה. בחנויות הרהיטים ובנגריות התעשייתיות ניתן למצוא בסיסי מיטה בגדלים סטנדרטיים, אך לא כך בנגריות בשיטת עשה זאת בעצמך. כאן ניתן להזמין בסיסי מיטה בכל גודל שתרצו ואף להתאים לו סיפון, ארגז מצעים וראש מיטה.

ריהוט מעץ. תחום רחב מאוד הטומן בחובו מאות פריטי עץ לבית ולגינה – בכל הגדלים ומכל סוגי העץ: ארוניות, שולחנות, מדפים ועוד. אם יש לכם צורך בפריט ז או אחר המותאם באופן אישי למידתכם, יש מקום אחד בו ניתן להזמינו ולייצרו בקלות ובמהירות רבה. 

מדפים מעץ. חיפשתם מדפים מעץ בגודל מסוים ולא מצאתם בחנויות ובנגריות הרגילות? הפתרון ממתין לכם בנגריה המתמחת בשיטת עשה זאת בעצמך. מדפים מעץ מכל הסוגים, בכל הגדלים ובכל רמת גימור זמינים לשירותכם. כל מה שצריך לעשות זה לבקש.

חיתוך עץ. אם נתקלתם בסירוב לבצע חיתוך עץ בנגריות רגילות, אנו מציעים לכם פתרון זמין, קל ויעיל המאפשר לכם לבצע חיתוך עץ בהתאם להנחיות ולדרישות שלכם. אין כאן מגבלה של כמות או גודל – הכל אפשרי.

אריזות עץ. עסקים רבים המספקים מוצר עדין / רגיש ללקוחות ומעוניינים בפתרון יעיל המבטיח את שלום המוצר – יכולים למצוא זאת באריזות עץ. לא רק שאנו מציעים פתרון איכותי ובטוח, אנחנו גם לא דורשים מינימום הזמנה, כך שניתן להזמין אריזות עץ בכל כמות שתחפצו.  


אודות מחבר המאמר

אבי בר-חיים - עשה זאת בעצמך נגרות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.