אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מנהלי השקעות

מנהלי השקעות הם מנהלי תיקי השקעות בעלי רישיון מאת הרשות לניירות ערך. יועצי ההשקעות תופרים ללקוחות תיקי השקעות בהתאם לסוג ההשקעה המתאימה להם. מנהלי ההשקעות מבצעים בדיקה מקיפה של צרכי הלקוח מבחינה כלכלית, אורך תקופת ומהם רמות הסיכון בהם הלקוח מעוניין. לאחר בניית התיק היועץ מלווה את הלקוח לגבי החלטות שונות בתיק ומבצע מעקב לאורך כל תקופת ההשקעה.

כיצד לבחור יועץ השקעות?על מנת להבטיח את השקעתכם מומלץ  לבחור ביועצים פיננסים   קשובים ללקוח, דיסקרטיים ואמינים. כאשר מנהלי ההשקעות מקבלים תשלום עבור הייעוץ בלבד, ללא עמלות בתיק הלקוח יכול להיות בטוח באובייקטיביות שלהם וחוסר האינטרס. חברה בעלת מוניטין מעסיקה צוות מיומן שצבר ניסיון רב בבנקים ובשוק ההון. היועצים צריכים להיות בקיאים היטב ברזי ההשקעות, יצירתיים ואסטרטגיים עם יכולת הענקת   פתרונות ללקוחות. חשוב שחברת הייעוץ תספק ללקוחות יחס אישי ותהיה זמינה עבורם במקום ובזמנים הנוחים להם. מנהלי תיקי ההשקעות הם מיופי הכוח של הלקוחות ומטרתם להשיג ללקוחות את אפיקי ההשקעה המוצלחים והמניבים ביותר האפשרית.

מדוע צריך יועץ השקעות? כיום השוק נמצא בשינויים מהירים ותמידיים. במצב של שוק הון משתנה ומסובך   יש צורך בידע רב ולדעת להתאים את ההשקעות למצב השוק. למנהלי תיקים בעלי ניסיון יש ידע מעמיק בתחום הפיננסי ובעלי חשיבה אסטרטגית. מנהלי התיקים יכולים לבחור בהשקעות הנכונות ולדאוג לפיזורי הכספים במינונים הנכונים. אתה  יכול להתנהל ברוגע בחיי השגרה שלך בידיעה שיועצי ההשקעות מקבלים החלטות משותפות עימך ולא תכנס להפסדים או לסיכונים מיותרים.

כיצד נפגשים עם מנהל התיק? הלקוח נפגש לפגישת היכרות עם מנהל התיק אשר מפרט  לו על השירותים השונים ואפיקי ההשקעה בהם החברה עוסקת. הלקוח   מעיין בחומר ויכול להשוות בין שירותי החברה לחברות ייעוץ אחרות. בפגישה השנייה מתחיל תהליך בניית תיק ההשקעות.  היועץ בונה את התיק לפי  הצרכים  של הלקוח, מצבו הפיננסי, נכסיו, לאיזו תקופה הוא רוצה להתחייב וכדומה.  היועץ צריך לדאוג לפיזור של הסיכונים בתיק בהתאם לאופיו של הלקוח ומצבו. חלק מתיקי ההשקעות כוללים אחוזים שהם במניות ואחרים משקיעים במטבע זר, פיקדונות ועוד. ישנו מסלול השקעות ללא סיכון ואפיקים שאינם סולידיים הכול בהתאם למה שמתאים להשקעה.

כיצד ממשיכים לאחר מכן ?  עם סיום הרכבת תיק ההשקעות, הדגש הוא על שקיפות מוחלטת מול הלקוח. מנהל התיק עוקב אחר  התיק באופן צמוד ומייעץ ללקוח בקבלת החלטות לגבי השקעותיו. הלקוח שומר על בקשר עם היועץ על ידי טלפון, פקס, מייל וכמובן פגישות. צוות היועצים עומד לרשות הלקוח במתן ייעוץ ותשובות על שאלות. הלקוח מקבל את מלוא המידע על התיק ומקבל מהיועצים דו"חות למעקב. הכספים נשארים בחשבון הלקוח תחת פיקוחו בלבד . ללקוח יש שליטה טוטאלית על הכספים שלו .

בעזרת יועצי השקעות הכסף שלך נמצא בידיים טובות.

 יועץ פיננסי || יועץ השקעות במרכז || סיכון מחושב


אודות מחבר המאמר

http://good-money-investment.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.