אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

8 דרכים ליצור מומנטום בעסק שלכם בשיווק באינטרנט

 

אור שיווק ויזמות מאת: אוהד יעקב

8 דרכים איך ליצור מומנטום לעסק שלכם האם העסק שלכם גדל מחודש לחודש ?

האם אתם עומדים במטרות וביעדים שהצבתם לעצמכם ?

כי אם התשובה חיובית סביר להניח שאתם עושים משהו טוב, אשריכם !

אך אם התשובה שלילית, כיצד ניתן לגרום לכך שתתקדמו בעסק, תרוויחו כסף , ותהיו מאושרים מהדרך ?

בסופו של דבר בכדי לייצר הצלחה בתעשייה שלנו ישנם רק שני פרמטרים חשובים :

1.מנהיגות - להפוך ולהיות מנהיג ע"י הגדלת הערך שלך כלפי אחרים .

2.שיווק - היכולת לדעת כיצד משווקים נכון את המוצר והעסק, והיכולת ללמד אחרים לשווק !

אין קיצורי דרך, גם אם אתן לכם רשימות אין סופיות של מועמדים, אך אותם מועמדים לא יצליחו לראות את האיכויות שלכם בתור מנהיגים (כיצד אתם תוכלו להוביל אותם למטרה) , הם פשוט לא יצטרפו אליכם.

ואין קשר לחברה,למוצר או לתכנית התגמול אותם אתם מייצגים. כל מה שאתם צריכים נמצא כבר בתוככם, מחכה להתפרץ, כי אתם יכולים לנצח !!!

אז איך בעצם עושים את זה ?

שמונה דרכים לייצר מומנטום בעסק !

1. להפסיק לחכות שמישהו אחר יאמר לנו מה ואיך לעשות ! אם אין אני לי מי לי - אמרו חז"ל, איזו אמרה חכמה ! אז יש לנו חונך שרוצה לעזור לנו, אך אותו חונך לא יעשה בעבורנו את העסק, אם נחשוב בצורה כזו לא נפתח את המנהיגות שלנו לעולם, ולכן לא נצליח לייצר תוצאות לטווח הארוך.

2. תשיגו את הידע למה לעשות ואיך לעשות בעצמך ! אם חסר לנו ידע טכני על איך עושים שיחות ועידה או משתמשים באינטרנט, אם חסר לנו ידע מקצועי, עלינו לקחת את האחריות, לצאת מאזור הנוחות, לשאול, ללמוד, לברר ולהגיע לתובנות בעצמנו !

3. להוציא מן החיים את הדברים שמעכבים אותך ! לדוגמא : בזבוז הזמן מול הטמבלוויזיה , לקום מאוחר מן המיטה. לעיתים אנשים שאוהבים אותנו (משפחה חברים וכו') "יורדים לנו לחיים" כי אינם מאמינים בעסק,כל אלו משפיעים עלינו בצורה שלילית , חודרים לתת מודע ושותלים בנו ספקות לגבי העשייה.

שני הדברים שעלינו לעשות הם :

1. להתרחק מאותם גונבי חלומות או לעשות תאום ציפיות מולם

2. "להחדיר" למודע ולתת מודע שלנו מידע חיובי מספרים שאנו קוראים, קלטות, דיסקים, הדרכות וסמינרים בהם אנו נוכחים.

4. להזרים כסף לחשבון הבנק : בכל עסק יש עקומת למידה, סביר להניח שייקח זמן עד שנתחיל להרוויח בגדול ולכן... עלינו למצוא שיטה בה כסף ימשיך לזרום לחשבון הבנק גם בתקופה ההתחלתית שלנו בעסק ולכן : החזיקו במשרה חלקית במקום אחר, למדו מהר כיצד למכור את המוצר שלכם מה שייתן לכם להכניס כסף מהיר לחשבון הבנק בלי קשר לבניית הרשת.

5. החלטה לפעול: האפשרות שלנו לעצב את עתידנו קשורה קשר ישיר ליכולת שלנו לקבל החלטות ! עלינו "לאמן" את המוח לעשות זאת (כמו במכון כושר) ולכן התחייבו בפני עצמכם לקבל החלטה, אפילו קטנה ככל שתהיה בכל יום. כשהמוח שלנו מאומן, לקחת החלטה יהיה עניין של מה בכך. זוהי פריצת דרך אישית, אף אחד לא יעשה זאת בשבילנו, אנחנו המנהיגים בארגון שלנו !

6. חמש דרכים לפרסום ושיווק : קבלו החלטה לפעול מינימום בחמישה ערוצי שיווק ופרסום בכדי לקדם את המוצר והעסק שלכם ! לדוגמא : עיתונות, אינטרנט, פליירים, רשתות חברתיות, הפניות, קורות חיים, מודעות, סטיקרים,ועוד. בחרו את השיטות בהן נח ונעים לכם לעבוד, וזכרו : הכול עובד במידה ועושים מספיק ולאורך זמן !

7. תוכנית עבודה יומית : האם יש לכם תוכנית עבודה שיורדת לפרטים ברמה היומית ? כמה שעות עבודה ביום ? מה אתם עושים בהם? במידה ומשהוא מתבטל כיצד למלא את הזמן ?

8. עקביות ופוקוס : התמדה היא מילת המפתח,ההתמדה היא המכנה המשותף לכל סיפורי ההצלחה באשר הם בכל תחום ולכן עלינו לעשות יום-יום את הפעולות שיקדמו את העסק שלנו, אין ויתורים ותירוצים, למנהיגים פשוט אין זכות כזו, גם אם זה יום ההולדת שלך או החתונה של בן משפחה, גם צב מסוגל לסיים מרתון אם רק יתמיד ויהיה עקבי ! אם אתה מוכן להתחיל ללמוד איך לממש את הפוטנציאל שלכם ולייצר כסף באינטרנט אתם חייבים ללמוד

שיווק קבלו ממני מתנה ספרון לשיווק באינטרנט בחינם

http://ohadya.blogspot.com/

נ.ב אם אתם רוצים לשלוח לי שאלה, אתגר בו נתקלתם, או סיפור הצלחה אישי שלכם אשמח לקבל ולענות במייל ohadtuty@gmail.com

לשתף זה כיף הרגישו חופשי להעביר את המאמר הלאה לחבריכם .

בהצלחה בכל אשר תפנו אוהד יעקב אור שיווק ויזמות

כל הזכויות שמורות לאוהד ורותי יעקב

נוצר בשיתוף עם אסף הנעמן הלל "כל האמת על כיצד לרשת"


אודות מחבר המאמר

 

אוהד יעקב אור שיווק ויזמות

הקמת מערכות שיווק והפצה

שיווק ומיתוג באינטרנט ,שיווק רשתי ועבודה מהבית 

http://ohadya.blogspot.com

ohadya@gmail.com

 052-4440070

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.