אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סלטי אחלה - סלטי בריאות ישראלים

 

סלטי אחלה הושקו בשנת 1996 על ידי חברת שטראוס והפכו למותג מוכר ואהוב על ידי משקי בית רבים בישראל. אחלה מתמחים בסלטים ישראלים כמו חומוס, טחינה, סלט חצילים ועוד. מאז ועד היום, הפכו סלטי אחלה לשם נרדף לאיכות, טעם מצוין ומבחר מגוון המתאים לתפריט הישראלי. שילוב של רכיבים איכותיים ובריאים הופך את סלטי אחלה לתוספת נפלאה לכול ארוחה.

 

אילו סלטים יש באחלה?

סלטי אחלה הם סדרת סלטים ישראלים מגוונים המתאימים כתוספת, מרכיב עיקרי או חלק מכול ארוחה וכול תפריט. סדרת הסלטים כוללת :

 

מה מיוחד בסלטי אחלה?

הייחוד של סלטי אחלה הוא בטעמם המשובח והערכים התזונתיים הגבוהים. כל הסלטים מוכנים מן הירקות והחומרים הטובים ביותר עם דגש על ערכים תזונתיים גבוהים. סדרת סלטי אחלה מכילה שמן קנולה הנחשב לבריא ביותר מכול סוגי השמן. ממרחי החומוס והטחינה של אחלה מכילים כמות גדולה של טחינה מלאה העשויה מגרגרי שומשום שלמים עם קליפתם. טחינה המלאה היא מקור עשיר לסידן, ברזל, מגנזיום וויטמינים רבים ומומלצת כחלק מתזונה בריאה ומאוזנת. כל סלטי אחלה מכילים כמויות קטנות של חומר משמר ואינם מכילים רכיבים לא טבעיים אחרים.

 

למה אחלה ולא אחר?

כאמור, סלטי אחלה בריאים, מזינים ועשויים מן החומרים הטובים ביותר. בעקבות ביקוש למזון בריאות בשנים האחרונות, שטראוס, יצרנית סלטי אחלה החלה לייצר את סדרת הסלטים עם דגש על בריאות ותזונה נכונה. חומוס אחלה למשל הוא מקור נהדר לשומן צמחי החיוני לתפקוד של מערכות שונות בגוף האדם, סידן וברזל. החומוס מכיל כמות קטנה יחסית של שומן ובהחלט מומלץ כחלק מתפריט מאוזן ומגוון. סלטי אחלה מתאימים למטבח הישראלי כתוספת, מנת צד או ממרח לסנדוויץ'. עם סלטי אחלה תוכלו לשדרג כל ארוחה וכול מנה.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

סלטי אחלה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.