אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פוליש קריסטל – האמא של כל פעולות הפוליש

בכל כמה זמן אתם שומעים על המצאה חדשה בתחום מסוים, שאמורה – לפחות לדעת ממציאיה – לטלטל עזות את אותו תחום. פוליש קריסטל הוא בדיוק המצאה כזו, אבל לא רק לטענת הממציאים: זו באמת שיטה שמשדרגת כל פעולת פוליש באשר היא. לכן חברת ניקיון שמכבדת את עצמה תציע לכם את הפעולה הזו.

להפוך את הפוליש למבריק באמת

נכון, פוליש בהגדרתו הוא עניין שנועד להבריק את המרצפות. אבל רק ההברקה הקריסטלית – כך יעיד כל מי שניסה אותה – תעניק למרצפות מראה מבריק באמת. מכאן גם שמה של הפעולה: פוליש קריסטל מעניק למרצפות מראה בוהק ומבריק, שלא נראה כל יום.

מהי הברקה קריסטלית?

כל חברת ניקיון תציע לכם את השירות הזה, משום שהוא נחשב לאחד המוצלחים והמבוקשים ביותר בתחום הניקיון כיום. אז איך זה מתבצע? זהו פוליש שנעשה בעזרת חומרים מיוחדים שחודרים את השכבה העליונה של המרצפת וכך יוצר שכבת הגנה מבריקה ביותר, ששומרת על הרצפה שלכם לזמן רב.

חשוב מאוד לדעת שלמרות המראה שמעניק פוליש קריסטל לרצפה, הטיפול לא גורם לה להיות חלקלקה. להיפך – מאחר ומדובר בפוליש מיוחד, הרצפה נותרת יציבה והאחיזה בה אף מתחזקת, מה שהופך את התהליך הזה למומלץ עוד יותר. 

וזה לא הכל: אם תזמינו שירות כזה דרך חברת ניקיון מקצועית (פוליש כזה דורש שימוש בחומרים ומכונות שלא קיימים אצל כל אחד) ותשמרו על הרצפה מהרגע בו יסתיים הפוליש – תצטרכו לחדש את מראה הרצפה רק אחת לשלוש שנים.

איך שומרים על הרצפה לאחר פוליש קריסטל?

בתום הפעולה, חשוב מאוד לזכור לבצע מספר דברים שיעזרו לכם לשמור על הרצפה:

 

 

זכרו כי פוליש קריסטל לא מתאים לכל סוגי המרצפות: קרמיקה או גרניט פורצלן לא קולטות חומרים שנמשחים עליהן, ולכן פוליש מכל סוג לא מתאים להן. אם יש לכם רצפה מסוג כזה, תיאלצו לחפש פיתרון אחר.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.