אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניסור בטון באופן עצמאי

לפני שניגשים לביצוע עבודות קידוח או ניסור בטון באופן עצמאי כדאי לבדוק אם אנו ערוכים ומוכנים ויש לנו את כלי העבודה המתאימים לביצוע המשימה. בשונה מקידוח בקיר קידוח בקיר בטון הוא דבר קשה ומסובך יותר, המצריך שימוש בכלי עבודה מיוחדים על מנת לקבל תוצאה יפה ונקייה.

אז לפני שתתחיל לקדוח ולשבור את כל הקירות בבית הנה סקירה קלה של הכלים העומדים לרשותך בעת ביצוע העבודה.

קידוח בטון

קידוח בטון מתבצע בעזרת מקדחות שונות שכל אחת מותאמת לסוג העבודה אותה רוצים לבצע.

מקדחה דופקת פטישון – מקדחה מסוג זה טובה לביצוע עבודות קידוח בטון פשוטות, כאשר רוצים להכניס קופסת חשמל לקיר, כאשר רוצים להעביר חוט חשמל וכדומה.

מקדחה דופקת עושה את אותה העבודה שעושה מקדחה רגילה אך תוך כדי תנועות הסיבוב היא גם דופקת על הבטון קדימה ואחורה.

חשוב לציין שמקדחה רגילה תתקשה מאוד לבצע את העבודה כראוי ולבטח לא תצליח לחדור את שכבת הבטון העמוקה יותר.

כמו כן מקדחה דופקת ניתן להשיג בחנויות כלי בניין והיא מגיעה בחיבור לשקע חשמל או אלחוטית, פטישון אלחוטי מחירו יחסית גבוה אך השימוש בו נוח יותר מאשר הכלים האחרים.

מקדחת יהלום – מקדחת יהלום לקידוח בטון הינה יקרה אך מבצעת את העבודה הטובה ביותר.

מקדחה בשילוב יהלום עושה עבודה נקייה ומדויקת יותר של קידוח בטון מאשר מקדחה רגילה וזאת אודות לשילוב היהלום במקדח.

היהלום נחשב לייסוד החזק ביותר הניתן למצוא בטבע ומחירו בהתאם, מחירה של מקדחה מסוג זה יכולה להיות יקרה מאוד ופחות משתלמת לשימוש ביתי.

ניסור בטון 

ניסור בטון מתבצע בעזרת מסור אשר מותאם במיוחד לעבודה בבטון והוא בעל להב משונן וחזק במיוחד. המסור נראה כמו כל מסור אחר רק מותאם בעוצמתו ובלהב שלו לעבודה עם חומרים קשים כגון: בטון, מרצפות ואבנים משתלבות. כמו כן ישנם איכויות שונות של מסורים לבטון המתאימים את עצמם לסוג העבודה וגודל העבודה אותה רוצים לבצע.

מסור איכותי בדומה למקדחה רצוי שיהיה בעל להב יהלום חזק ועמיד אשר מבצע את עבודת החיתוך בצורה מדויקת יותר. ניתן למצוא מסור ניסור בטון ידני או שולחני, כאשר כל אחד מהמסורים מתאים לסוג עבודה אחר בהתאם לסוג הבטון.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.