אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אמנות העיצוב והסידור של ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה משמשים כסוג של מחסן מיניאטורי בתוך חדר האמבטיה. תפקידם של ארונות אמבטיה הוא לאחסן מגוון רחב של פריטים, חלקם מיועדים לשימוש יום יומי (כמו תכשירי היגיינה, שמפו, מגבות סבונים וכדומה) וחלקם מיועדים לשימוש במקרי הצורך, רצוי לעתים הרחוקות ביותר (כמו תרופות או משחות וקרמים רפואיים).

מפני שלעתים קרובות בארונות אמבטיה הדגש מושם על יעילות ושימושיות, ארונות אמבטיה סובלים מהזנחה יחסית של הפן החזותי – מה שבסופו של דבר גורם לכך שאנשים פשוט דוחפים לשם מכל הבא ליד ומקימים שם ארכיון ובית קברות לתרופות שפג תוקפם או לתכשירים היגייניים שכבר ירדו מן המדפים בחנויות. המטרה של מאמר זה היא לתת ועצות לגבי יצירת סדר בארונות אמבטיה ולחלוק טיפים ליצירת מראה חיצוני מושך יותר לארונות אמבטיה.

יצירת סדר בארונות אמבטיה סוררים

ארונות אמבטיה רבים ינשמו לרווחה אם רק יפנו מתוכי תוכם את כל הפריטים המיותרים שנצברו שם במשך כל השנים. ארונות אמבטיה רבים עמוסים בתרופות (שבכל מקרה מוטב להחזיק במקומות קרירים ויבשים יותר מאשר ארונות אמבטיה), בקבוקי שמפו ריקים ומשחות שיניים עם עוד טיפה של משחה שמסרבת לעזוב את השפופרת. כל אלה תוספים מקום מיותר בארונות אמבטיה והסרתם תבטיח ארונות אמבטיה נקיים ומסודרים יותר.

ארונות אמבטיה משופרי מראה

תמיד מוטב שארונות האמבטיה יהיו בנויים בצורה יעילה וקלה לשימור, מאשר בצורה מסוגננת אשר מושכת את העין. יחד עם זאת, אין שום סיבה בעולם להסתפק בארונות אמבטיה חיוורים ונטולי מקוריות – הרי בסופו של דבר ארונות אמבטיה הם דבר שמסתכלים עליו כמעט מדי יום ביומו, אם זה בעת צחצוח השיניים בבוקר או בשעה שמסתרקים מול המראה לפני בילוי לילי. בנוסף על כך, חשוב מאוד לא להעמיס על ארונות אמבטיה ולמלאם בקישוטים למיניהם. העיקר הוא שהתרופות ותכשירי ההיגיינה הבסיסיים יהיו בהישג יד.אחד מהדברים הפשוטים והקלים שאפשר לעשות על מנת להפוך ארונות אמבטיה רגילים לארונות אמבטיה שמושכים את העין ומשדרים אווירה נעימה, הוא פשוט לקחת מכחול וצבעים (או אפילו טושים או כל אמצעי ציור אחר) ולצייר על השטח החיצוני של ארונות האמבטיה כל מה שיכול להיראות נחמד כמו פרחים, בעלי חיים, פרצופים שמחים או משפטים מצחיקים. לחילופין, ניתן גם להשתמש במדבקות על מנת לקשט ארונות אמבטיה ולהפוך אותם לארונות אמבטיה מעניינים קצת יותר.

שיטה נוספת להפיכת ארונות אמבטיה למעוצבים יותר – אפילו תוך כדי שיפור הסדר בתוכם – היא להדביק תוויות על בקבוקים ומיכלים שאינם שקופים ושהתווית עליהם כבר נעשתה בלויה ומטושטשת. בנוסף על כך, אפשר גם לשוות לארונות אמבטיה מראה עיצובי מהודר יותר על ידי הדבקת מדבקות מעצבים מיוחדות. או לחילופין, אם אין תקציב לכך או רוצים לחסוך בעלויות כספיות, אפשר לקנות מדבקות לבנות, לצייר עליהן ולהדביק אותן על הבקבוקים והתכשירים – שיטה שבאופן מיידי הופכת ארונות אמבטיה למסודרים ומעוצבים לעיל בעת ובעונה אחת. אפשרות נוספת שיכולה לשדרג במידה ניכרת את המראה החיצוני של ארונות אמבטיה היא למלא אותם בפריטי נוי שונים כמו כלי זכוכית יפים מלאים בקונכיות או בסבונים המדיפים ריח נעים.

ארונות אמבטיה – כללי בטיחות

יש להקדיש לכך תשומת לב מיוחדת ולוודא מעל כל צל של ספק כי מוצרים ותכשירים רעילים לא יהיו בהישג ידם של ילדים קטנים. ילדים קטנים ופעוטים סקרנים מטבעם והם לא חוששים לחקור ולגלות דברים חדשים, בייחוד באמצעות חוש המישוש וחוש הטעם שלהם – מה שעשוי להתגלות כמסוכן ביותר אם מדובר בתרופות או תכשירי ניקוי מסוימים.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.